Alla inlägg den 5 juli 2007

Av bizzab - 5 juli 2007 13:15

Idag är man på jakt efter ytterligare en bröllopspresent. Den ständiga frågan som återkommer är vad önskar ni er? Ja vad önskar man sig? Visst finns det många saker men som bröllopspresent? Får åka till Ikea för att spana in.

Vad händer annars under dagen?

Massor av förberedelser inför mitt kommande bröllop, ska stå brud den 21/7 den senaste veckan har det gått mycket tid till klänning,tiara, skor mm. Tänk att det kan vara så mycket som ska ordnas. Nu återstår bara att prästen ska ringa återigen. Bröllopet ska vara utomhus och ske när vi är på semester.

Väl hemkommen från Ikea (himelriket för mig) hör jag hur min plånbok skriker lite. Allt som allt gjorde jag slut på 4500 kr men det var det värt.



 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards