Alla inlägg den 17 augusti 2007

Av bizzab - 17 augusti 2007 23:09

Äntligen har man slutat arbetet, vad skönt det är när man väl kommer hem.

Ikväll var det inte så lugnt som det var igår, utan hann inte ens sätta mig ner en enda gång. Det känns i fötter och ben ska jag nog erkänna. Nu blir det att försöka komma till sängs är en dag i morgon med, börjar kl 7.

Angående min diet så går det bra, en semestervikarie som slutade idag bjöd på tårta men jag var strång och tog ingen bit, men den såg väldigt god ut.

På måndag blir träning på morgonen när barnen är i skolan, det ska bli helt underbart.

Nä god natt  

Av bizzab - 17 augusti 2007 11:04

Sitter här och känner att lugnet kommer. Lyssnar nu på Cradel Of Filth, tycker

att de är helt underbara. Vilken musik. Vad jag lyssnar på annars ja jag lyssnar på en blandad kompott: men förutom Cradel Of Filth, Slipknot (har deras S in tatuerat på armen), Messugha och CC-ROCK. Detta lyssnar jag på när jag är på detta humöret, är jag där emot nedåt så lyssnar jag på 

Radiohead och de är bara bäst, som låtar som fade out, creep helt underbara låtar.  

Ja vad händer annars: jo jag ska snart iväg och jobba kväll idag med, det går bra. Fast helst skulle jag vilja återgå och jobba nätter, finns ingen bättre. Det är en så skön känsla när kl är 07.00 och man ska rapportera över till dagpersonalen som sitter jättetrötta och en annana får åka hem o lägga sig.  Vilken underbar känsla. Ska jobba dag ett par år till sedan blir nätter, vi får se vart. Dag passar nu när jag läser till distrikta så det är ju bra att arbeta inom det man läser till.  

Skapa flashcards