Direktlänk till inlägg 19 september 2007

Urkass humör och träningsvärk

Av bizzab - 19 september 2007 19:56

Ja då är denna kvällen snart till ända, vilket passar mig jättebra idag. Är på så fruktansvärt dåligt humör, blev det  nu på kvällen f*n vad det känns surt.

Idag har jag varit i skolan hela dagen, intressanta föreläsningar. Mycket att ta in, imorgon är det dags för arbete igen.

Träningsvärk har jag med.. både i mage o rygg, men det är ju bara bra. Tränade med piltusboll igår, jobbigar än man tror, imorgon blir det step och bollcore, lovade min kompis att hänga på bollcore.  Kan bli jobbigt då jag har step innan o det andra följer direkt på.

Har gjort något klantigt idag, råkade såra min älskade man idag, känns inte bra. Ångesten kommer krypande inne i själen, känner hur det river i magen, illamåendet kommer krypande. Ångesten för att jag sa som jag gjorde, har bett om förlåt men vad hjälper det, när orden är sagda.


 
 
Cina

Cina

19 september 2007 22:49

Usch så jobbigt, tänker på dig!
Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Gisan

Gisan

20 september 2007 06:27

Med ett äkta, ärligt förlåt kan man komma långt. Håller tummarna för att det snart blir bra. Kramar...

http://gisan.blogg.se

 
Frump

Frump

20 september 2007 21:23

Hej, tack för uppmuntrande ord i min blogg. Jag ska klara det den här gången! :-)

Oj, vad jobbigt du har det nu, ibland säger man saker man verkligen ångrar efteråt. Krama honom och säg hur mycket han betyder för dig, så kanske det ordnar sig :-)
Kram.

http://Frump.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bizzab - 7 januari 2014 22:57

Ja snart har det gått tre månader o än så fungerar allt bra. Julen gick jättebra, åt av det jag tyckte var gott, o i lagom portioner= härligt. Viktmässigt har jag gått ned 30 kg så jag är glad! Träningsmässigt har jag varit igång ett tag nu, kör styr...

Hej

Av bizzab - 25 november 2013 17:44

Nu har det gått 6 v sedan jag opererades o jag äter nu vanlig mat. Det som har varit jobbigast för mig är att jag många gånger tror att jag äter för mycket, vilket jag inte kan dör då mår jag inte bra! Viktmässigt sett så vägde jag mig idag o vågen v...

Av bizzab - 24 oktober 2013 17:20

Har nu gått över till mixad kost, jösses vad det smakade bra. Har ätit barnmat på burk nu sedan i tisdags och måste nu komma på bra mat som kan tillagas här hemma som fungerar bra. Äter till mellanmål knäckebröd med bredbart pålägg eller mosat ägg, j...

Av bizzab - 20 oktober 2013 13:54

Snart gått en vecka sedan jag gjorde min gbp. Äter än så länge flytande kost, vilket går bra. PÅ tisdag får jag gå över till mixad kost, ska sitta gott med annat än flytande kost. Ömmar fortfarande lite över vissa ställen i buken, men inget som stör ...

Av bizzab - 16 oktober 2013 10:01

Då var operationen gjord, den gjordes i måndags o igår  fick jag åka hem. Sovit gott i natt i min älskade säng. Det är lite jobbigt att få i sig allt vatten, men det måste gå lättare ju längre tiden går. Äter nu bara flytande kost men ack vad gott de...

Ovido - Quiz & Flashcards