Alla inlägg den 20 september 2007

Av bizzab - 20 september 2007 22:40

1.VAD HETER DU? (Valfritt.)
Linda
2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
blå pyjamasbyxor

3. VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Tv.n som står på
4. VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Inget speciellt
5. VAD ÅT DU SENAST?
Soppa
6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Regnit och  blåsigt
7. DEN SENASTE PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Min mamma
8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
ögonen
9. UMGÅS DU FORTFARANDE MED NÅGRA BARNDOMS KOMPISAR?
ja vi är ett par kompisar som träffas än.
10. HUR MÅR DU IDAG?
Bara bra iallafall nu
11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
vatten
12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
whisky
13.FAVORITSPORT
Hund, hästsport och styrketräning
14. HÅRFÄRG?
blond
16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
solnedgång
17 SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Bror 38 år
syster 35 år
18. FAVORITMÅNAD?
Juli
19. SENASTE FILMEN DU SÅG?
Fredag den 13
21. FAVORIT DAG PÅ VECKAN?

Fredag hela helgen framför sig (när man är ledig)
22. FAVORITHOBBIES?
Billjud,

23. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?

nej
24. FAVORITLÅT(ar)?
Creep, fade out, my special lady mm
25. SOMMAR ELLER VINTER?
Både och,
26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
kramar (brukar leda till kyssar)

27. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS?
förhållande
28. CHOKLAD ELLER VANILJ (GLASS)?
choklad
29. HAR DU NÅGONSIN FÅTT NÅGON ATT GRÅTA MEDVETET?

nej
30. OM DU VORE ETT DJUR, VAD SKULLE DU DÅ VARA?
vit haj
31. TRE HUNDRASER SOM DU AVGUDAR?
Rottweiler, saluki och shar-pei
32. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
Bor i eget hus tillsammans med min man och våra tre barn samt 2 hundar
33. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER
Fakta böcker oftast
34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
som en gitarr
35. FAVORITSPEL?
kommer inte på något nu
36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
nej

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
japp

38. ÄR DU ROMANTISK?
nej
39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
japp
40. HUR VILL DU LEVA OCH BO OM TIO ÅR?
som jag gör nu
41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
jobba på dagen för att sedan följa med kompisarna för att se på Jonas Gardell

42. HUR LÅNG TID TOG DET FÖR DIG ATT SVARA PÅ DETTA?
Inte så lång tid,

Av bizzab - 20 september 2007 21:15

Då så var torsdagen snart till ända och det är dags att sammanfatta vad som har hänt i mitt liv idag.

Har varit på jobbet och stämningen var inte bra, vi går alltid kort, vilket blir en påfrestning för oss som arbetar. Blev smått irriterad på en kollega, det jag hatar mest är när man ser ner på andra människor. Vilket denna kollega gjorde, det är inte alltid lätt att var nyutbildad, denna person är hur duktig som helst men man kan inte kunna allt. Det kollegan gjorde var att fullständigt knäcka den nya. Fy f*n vad arg jag blev, imorgon blir det att den som tryckte ner den andra ska få be om ursäkt. Jag menar man får aldrig glömma att man har varit ny i början. Jag förstår inte hur man kan göra så, det är bättre att förklara utan att vara otrevlig.

Nu på kvällen har jag varit och kört step up och boll-core, känner i magmusklerna att jag börjar få ont, men det är skönt.

Den 11 december ska nu äntligen CC-ROCK spela på Sticky-fingers i Göteborg, vilket är jättekul för dom. Kanske får åka med och titta på dem.

Imorgon ska jag gå o se Jonas Gardell, sedan på kvällen ska vi ut och äta lite mat, men inte jag. Då jag inte får bryta min diet, vilket jag har nu ätit i 6 veckor. Har det hänt något med kroppen då, jo då kroppsfettet har minskat vilket är jättebra, känns skönt. Annars har dagen varit bra, ute har det regnat konstant. Nu märks det att hösten har kommit, tranorna flyger över huset. Det är mitt vårtecken när tranorna kommer hit och hösttecknet blir när de flyger iväg. Längtar tills man ser dessa flockar komma hit igen, då är det vår.

Sköt om er och ha det bra. 

Ovido - Quiz & Flashcards