Alla inlägg den 21 september 2007

Av bizzab - 21 september 2007 22:08

Då så har jag varit och sett på Jonas Gardells senaste show, det var andra gången detta året jag såg på han. Tycker mycket om honom, men många tycker att han är förmycket, men jag har alltid tyckt att han är rolig. Just denna showen "varför gråter mormor" är för rolig. Vi som var och tittade skulle gå ut och äta men jag valde att åka hem istället.

Dieten hur mycket har jag då gått ner? -20 kg visade vågen idag, skulle inte väga mig men kunde inte motstå idag, så upp på vågen bar det med kläder och jacka, trevligt. Det sporrade mig ännu mera, tänk då vad 4 veckor till kan göra. Har ni bestämt mig att det blir dieten i 4 veckor till, hoppas att det blir lika mycket till. Vi får se hur det går med vågen. Imorgon blir det styrka att träna kl 10.15, härligt! Ha en skön helg 

Ovido - Quiz & Flashcards