Alla inlägg den 23 september 2007

Av bizzab - 23 september 2007 22:28

Då så var helgen över och ska man sammanfatta den så har den varit bra. Fint väder och man har fått mycket gjort. Härligt!

Nu ev imorgon drar ulvspelet igång igen, oh vad det ska bli skoj, sist var tiden knapp och man kände att tiden inte riktigt räkte till. Men nu har jag fått klar tecken till att det kommer att gå bra.

Vad skönt det är här hemma barnen sover, gubben duschar och jag sitter i sängen och bloggar. Slänger en blick på tv ser att det är reprisen på Idol, vet inte vad jag tycker om det programmet. Ska snart lägga mig och läsa boken "Män som hatar kvinnor"  har börjat läsa den, tycker den är lite seg nu ibörjan, men de som läst den tycker att den är bra. 

Vad händer i veckan som kommer? Jo veckan börjar med en ledig dag,resten av veckan kommer att gå åt till träning, arbete, studier och ulvspel. Trevligt.

God natt  

Av bizzab - 23 september 2007 13:38

Känns skönt kl är 13.39 och ändå har man hunnit med mycket. Här hemma har man hunnit städa upp, tvättat 2 maskiner och hängt ut på tvättvindan, klippt gräsmattan, rent gjort gräsklipparen det är helt underbart. Skulle idag ha tagit kort på en hund men det blir inte underdagen då jag känner att jag orkar inte lägga ner någon större krut på det. Då det gäller att vara på form på att finna just den det tillfället. Det får bli en annan dag, är inte så jättesugen på att ta kort.

Nu ska jag ta en bok och sätta mig ute o läsa lite.  

Skapa flashcards