Alla inlägg under oktober 2007

Av bizzab - 1 oktober 2007 22:22

Då så var uppgiften om strokepatienter klar, oh vad det fanns mycket att skriva om, och mycket som man ville ta med, men det var bara till att förkorta ner. Nu är den iväg skickad så nu är det bara att invänta svaret. Anmält mig till vårterminen har jag gjort, vad det känns skönt.

Har i kväll varit iväg o tränat, gösses vilket gott skratt jag fick, min syster följde med och skulle prova. Hon hängde bra med men sedan var det en rörelse som hon absolut inte kunde hon började att skratta och givetvis var jag tvungen till att börja skratta. Men som de säger ett gott skratt förlänger livet.

Idag har jag börjat att äta mat, ätit 6 måltider idag, trodde att jag skulle spy varje gång jag tuggade,men maten har jag fått behålla, så det var ju bra. Saken är den att jag fick väldigt ont i magen, men det klart magen och tarmarna har inte fått arbeta något nämnvärt de senaste 7 veckorna. Tänk vad ett salladsblad kan smaka bra. 

Har ångest inför morgondagen, känns inte bra. Önskar att den dagen redan var förbi eller rättare sagt denna veckan vore förbi. Känns tungt och jobbigt. Har inte gjort något fel, men ändå tar man åt sig saker som sårar en fast man inte ska det. Det känns hemskt, det denna männsika har gjort och imorgon måste jag möta denna person. F*n vill inte mår illa bara jag tänker på det, kommer garanterat inte kunna sova inatt utan känna denna förbannade ångest som river inombords en. Vill inte ha ångest, vill må bra, då mitt liv förövrigt är på topp. 

Nu ska jag gå in i duschen ha det gott

Ovido - Quiz & Flashcards