Direktlänk till inlägg 7 december 2007

tjabba tjena hallå.....

Av bizzab - 7 december 2007 22:58

Ja det var visst ett par dagar sedan jag skrev något i bloggen, men har fullt upp med annat och inte har haft riktig lust att skriva om vad som händer i mitt liv. Allt är lite hipp som happ, mår si så där.

I tisdags var jag o lyssnade när min man spelade live, var jättekul. Ska kolla på videon när den är klar. Roligt för dem att det går bra.

Över till min träning: händer inget på den fronten, mitt knä vill inte alls vara med längre, vilar till efter jul sedan skiter jag i mitt knä, för då måste jag träna. Vikten går stadigt ned ändå så det är ingen fara med det, vägde mig förra veckan nu har jag sammanlagt gått ned 40 kg och 8 kvar står, men de ska försvinna innan jul. Har ändrat om lite i matinnehållet, då jag har helt plötsligt drabbats av yrsel så fort jag reser mig upp eller rör mig lite, men men det går över. 

Tycker det är så jobbigt när folk kommenterar hur man ser ut, helt plötsligt har det blivit fritt fram att säga till mig hur vacker jag har blivit. Hatar när folk kommenterar mitt utseende. Senast idag kom det fram en tjej o sa rakt ut att "fan vad du är snygg" jag vill inte höra detta så SLUTA. Den enda person jag vill vara vacker för o som får kommentera mitt utseende är min man och i hans ögon har jag alltid kännt mig vacker. Hjälp vad jag älskar min man, Han har verkligen stått pall för mycket, och han har alltid stöttat o älskat mig.

 Ja nu ska jag hoppa in i duschen, ska ju upp till arbetet imorgonbitti.

Nu kommer den obligatoriska

Kramen 

 
 
Zkrivaren

Zkrivaren

7 december 2007 23:18

Tänk om jagf skulle träffa dig och säga:
- Fy vad ful och mager du är!
Vad säger du då?

Och ignorera ditt knä om du vill ha en stol sedan, med hjul. Då är träningen garanterat över för alltid! Bättre att vila och komma tillbaka för det tror jag du kan, för viljan är det inget fel på.

Ha det gott!

http://zkrivaren.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bizzab - 7 januari 2014 22:57

Ja snart har det gått tre månader o än så fungerar allt bra. Julen gick jättebra, åt av det jag tyckte var gott, o i lagom portioner= härligt. Viktmässigt har jag gått ned 30 kg så jag är glad! Träningsmässigt har jag varit igång ett tag nu, kör styr...

Hej

Av bizzab - 25 november 2013 17:44

Nu har det gått 6 v sedan jag opererades o jag äter nu vanlig mat. Det som har varit jobbigast för mig är att jag många gånger tror att jag äter för mycket, vilket jag inte kan dör då mår jag inte bra! Viktmässigt sett så vägde jag mig idag o vågen v...

Av bizzab - 24 oktober 2013 17:20

Har nu gått över till mixad kost, jösses vad det smakade bra. Har ätit barnmat på burk nu sedan i tisdags och måste nu komma på bra mat som kan tillagas här hemma som fungerar bra. Äter till mellanmål knäckebröd med bredbart pålägg eller mosat ägg, j...

Av bizzab - 20 oktober 2013 13:54

Snart gått en vecka sedan jag gjorde min gbp. Äter än så länge flytande kost, vilket går bra. PÅ tisdag får jag gå över till mixad kost, ska sitta gott med annat än flytande kost. Ömmar fortfarande lite över vissa ställen i buken, men inget som stör ...

Av bizzab - 16 oktober 2013 10:01

Då var operationen gjord, den gjordes i måndags o igår  fick jag åka hem. Sovit gott i natt i min älskade säng. Det är lite jobbigt att få i sig allt vatten, men det måste gå lättare ju längre tiden går. Äter nu bara flytande kost men ack vad gott de...

Ovido - Quiz & Flashcards