Alla inlägg den 1 januari 2008

Av bizzab - 1 januari 2008 19:22

Mitt nya år började väll inte på det allra bästa sättet kan jag väll medge.

Vid 24 slaget var min ena hund helt förstörd, då min "pucko" till granne stod i sin trädgård o sköt som f*n med raketer, mitt inne i ett villaområde. Min hund bragade jättemycket. Men min familj hade mysigt o härligt hela kvällen. Nu på morgonen när jag skulle till arbetet, så när jag backade ut bilen så vad hände då? Jo givetvis gick den sönder så det gick inte att köra den, men sedan så tog jag den andra bilen. Sedan på arbete var gick det mycket bättre. Alla pat. var så glada.  Nu får jag hoppas att det inte är ett omen om hur mitt år ska bli haha. 

Ja imorgon är jag ledig, skönt. Men jag ska inte klaga har bara arbetat 4 dagar sedan fredag 21/ 12. Men jag är inte ledig i den bemärkelsen ska göra en tentamen jag har till den 9, då vi har 2 tentamen den dagen så får jag göra färdigt den ena i morgon.

En rolig nyhet är att CC-ROCK med låten "Dreamer!" låg nummer 1 på spellistan. Roligt för dem, då min man spelar gitarr i detta band.

Jo imorgon blir det träning igen, nu drar jag igång igen med träningen, skippar tsteppen o kör lite afropower istället. Nu efter nyår ska jag börja med soppor igen för att speeda på viktminskningen igen. Känner att jag står still, då jag bara har minskat 1 kg över jul, tragiskt egentligen. Men hoppas att nu när jag börjar med soppor o hårdträning så ska 10 kg försvinna från kroppen,

Kram på er 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards