Alla inlägg den 26 januari 2008

Av bizzab - 26 januari 2008 19:32

Hittade denna sida för att testa hur man är som person o tydligen stämmer den på mig enligt dem jag läste upp det för: Här kommer det som det stod.

Utåtriktad Planläggande Konkret Känslostyrd person

Med följande text:

Du är mycket intresserad av, vad som pågår i din omgivning. Du gillar att prata med andra (nästan oberoende om vad det handlar om) och att vara med, där "det sker".

Du gillar att ha struktur och ordning i ditt liv. Du använder troligtvis din kalender flitigt för att hålla koll på de saker du skall komma ihåg. Du fattar snabbt beslut – även när det gäller din värdering av andra människor. Därför kan din omgivning uppfatta dig som lite dominant emellanåt.

Du är detaljorienterad och sannolikt en praktisk person, som är intresserad av att ta reda på HUR saker fungerar. Du är resultatinriktad och vill helst göra saker på det sätt du är van att göra dem på.

Du lever dig gärna in i andra människors situation och är snabb att stötta andra om de har behov för det. Du värdesätter känslosamhet och tar ofta beslut utifrån dina personliga värderingar.

Av bizzab - 26 januari 2008 19:16

Tjohooo här är jag igen. Blev aldrig något sjuk (alltså mer än jag redan är haha). Nä men tackar ändå för omtanken som finns här bland mina bloggvänner. Nä jag har haft fullt upp ändå, har inte hunnit att blogga, livet spinner på som bara den. Ska nu gå ut o äta, ska bli riktigt skoj. Blev överlycklig här om dagen då satt min älskade man o tittade på rottisvalpar, o vilka kennlar som hade valpar nu, o vilka som planerade valpar. Å vad härligt, inte för att det är så aktuellt nu med en liten vappe men om ett tag så kommer det nog finnas en lite vappe i detta hushåll.

Var idag o inhandlade lite kläder till mig, ja vad blev det då? Jo jag hittade ett par jättesköna jeans o så blev det lite nya underkläder då de andra har blivit lite för stora kan man säga. hahaha.

Magen värker av träningsvärk, körde bollcore o flowin i torsdags, o på flowinen dödade de min mage tror jag. Det var jag o 2 tränare som körde, jag kan säga att de verkligen tog i härligt härligt. Så i fredags var det dags för lite linedance, det är faktiskt jätteskoj. Ska ta upp det med min chef att vi ska prova på detta med sköterskegruppen.

Nu ska jag göra mig i ordning när min älskade man har ordnat barnvakt för att vi ska kunna gå ut o äta o ta en öl, ska bli riktigt kul. 

Ha det gott,  

Skapa flashcards