Alla inlägg den 2 februari 2008

Av bizzab - 2 februari 2008 22:16

Nu önskar jag er alla en god natt, för det tänker jag ha.

Nu kryper jag ner under täcket o ska se en bra film, vilken det vet jag inte riktigt än, men det löser sig, för det brukar det göra.

Min man brukar säga att det finns ingen som har sett början på så många filmer som jag har sett, somnar drygt efter 15-20 minuter. 

Men är man trött så är man haha.

Jo jag tog ett par så vackra kort på en räv idag, som stod vid vägen. Speciellt ett blev jag jättenöjd med o det bästa av allt var att jag tog bilden med mobilen.

Nu kom min man hem, så nu säger jag god natt o myspys på er

kram 

Av bizzab - 2 februari 2008 21:07

Haha nu har barnen bytt till harry potter o själv blev jag sittande framför datorn. Jösses den kenneln jag har planerat att skaffa näst hund ifrån, har så fina hundar så det är inte sant.

Ja just det idag höll jag på att köra över 2 hundar, när jag skulle åka hem från arbetet. De bara sprang över vägen, det var rena turen att jag fick stopp på bilen. Fy vad hemskt det måste vara att köra över något djur eller något levande ting.

Ha nu slutar min man snart om 50 min, sedan ska han bara resa hem.

Min son på 6 år ska börja flyga med modellplan, kan det bero på att både morfar o morbror håller på med det o tävlar. Nja kanske, så nu har morfar köpt ett litet modellplan som han ska bygga ihop o sedan få flyga med. Det ska bli riktigt kul att få se. Han har redan fått provflyga min brors ena plan, vilket är kul. Detta med plan i någon form kommer nog alltid finnas i släkten verkar det som, fast nu i mindre modeller än min morfar. 

Nä nu ska jag faktiskt gå o vara lite social.

Kram 

Av bizzab - 2 februari 2008 19:52

Jo då jag tog allt en liten tacos det smakade bra, var tydligen hungrig.

Vad ska man hitta på imorgon då, nu när man blev ledig hipp som happ. Finns alltid något att hitta på men, det blir väll till att inte göra ngt spec.

Barnen valde att se på göta kanal själv vet jag inte vad jag ska se på, får väll lägga mig i sängen o glo på tv.
Mina barn är tydligen irriterade på rottisen, för att hon står i vägen för dem. Hon förstår nog inte att hon inte är en knähund, min lilla råttapotta. Hon vill gärna sitta i vägen.

Haha fick ett roligt sms av en kompis, men tyvärr går det inte lägga ut det på bloggen för då skulle det stå pip pip pip cencuren. HAHA

Myspys o kram  

Av bizzab - 2 februari 2008 18:58

Nu ska jag göra tacos till barnen, själv får jag se om jag tar något är lite rädd för detta med att äta när det går magsjuka. Fy f*n säger jag bara

Sedan får vi se vad det blir att titta på antingen harry potter eller så blir det göta kanal 2, det återstår o se. Men först göra mat sedan duscha o sist men inte minst kommer gubben hem från jobbet. Har inte träffat honom sedan kl o06.20 i morse.

Min dotter (12 år) ska få prova på western ridning, det är en kompis till min syster som håller på med det, o nu skulle han lära min dotter detta. Så nu går hon o ler med hela ansiktet. Men den mellersta dottern är inte alls intresserad av det.

Kram på er o myspys hela kvällen 

Av bizzab - 2 februari 2008 13:20

Jösses vilket snöoväder det är ute, kommer knappt ut med bilarna, ska bli spännande att se om jag kommer hem. Man ser knappt något framför sig o det bara vräker ner snö samtidigt som det blåser.

Nu ska jag snart gå o äta har inte ätit något sedan kl 06.30, känner att jag är yr, så nu får jag se om det finns något som jag kan tänka mig att stoppa i mig. Felet är med mig att när jag vet att det härjar magsjuka, så drar jag ner på maten, äter knappt ingenting för jag vill inte ha något att spy. Så i dag hiten tills har jag bara ätit knappt en halv tallrik fil ( 1 dl), för skulle jag må illa så är det lugnt. Ska se om det finns något

Nu fortsätta med lite rast,

Kram

Skapa flashcards