Alla inlägg den 3 februari 2008

Av bizzab - 3 februari 2008 21:11

Sitter här o känner mig ensam, är på kramhumör, men gubben är på jobbet..

Fy vad det känns tungt nu, vill verkligen kramas, väntar på att klockan ska bli 22,00 så att han slutar sitt arbete, men sedan dröjer det nästan 40 minuter innan han kommer hem. Hmmmmmm.

Får krama mig själv en stund.
Fy vad hemskt det är när man är på gosehumör, o ingen att gosa med.

Sms.a gubben att han får skynda sig hem.

Sitter o smsar med en kompis till mig som arbetar långt ifrån sitt hem, det är något som jag inte skulle palla. Vill allt komma hem till gubbe o familjen på kvällen. Det arbete hon har är inte bra betalt o det är självvalt, men visst är det tur att man inte vil ha samma arbeta. För det vore för tråkigt.


Av bizzab - 3 februari 2008 20:33

Ja då är söndagen snart till ända, o det har varit en riktigt slappar dag, har f*n inte gjort någonting under dagen. Rätt skönt.

Har precis pluggat lite farmakologi, rätt så intressant. 

Nu tittar jag på kanal 3, och slö surfar på nätet.
God natt 

Av bizzab - 3 februari 2008 18:53

Min ångest är en risig skog, där blodiga fåglar skrika, stoltare ödemark finner du nog, men det kvittar mig lika! Jag sitter och glor under torra träd och lyss till de hesa skriken. Jag ligger snart still under tomma träd och ruttnar bland fågelliken.

Av bizzab - 3 februari 2008 18:30

Oh vad jag älskar denna låten. lyssna så förstår ni

Av bizzab - 3 februari 2008 17:33

Snus det är gott, mycket gott till och med. Skulle inte klara mig utan mitt snus mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. En snus är så gott när man vaknar, när man ätit, när man druckit, när man ska sova, ja en snus passar alltid.

Nu ska jag skriva en dikt som jag gjorde när jag gick i 8.an tror jag 

Oh min tå...

Oh min tå, oh min stora tå

Likt en 25-tums kabel.

Oh min tå.

Likt en duva mitt i naveln.

Oh min stora tå.

Varför har jag då så få av denna grassiösa tå.

Oh min stora tå-

 Snyft snyft det är så poetiskt så jag nästan börjar gråta 

haha.  

Av bizzab - 3 februari 2008 16:35

Jaha då så var det söndag igen eller rättare sagt det har varit söndag i ett par timmar.

Gubben har åkt till jobbet o slutar inte före kl 22,00. Jag ska sitta o filosofera lite  om allt möjligt. Inte för att det har någon roll om vad man tänker, men ibland är det så skönt att bara sitta o filiosofera om inget.

Undra hur det skulle bli om man satt o skrev ned precis allt som poppade upp i huvudet på en o sedan läsa det. HAha det skulle nog bli en vacker läsning.

Själv sitter jag o tänker på hur tråkigt det är att äta, det är så tråkigt har alltid tyckt det o kommer nog alltid att tycka det. Sitta o gavla på samma mat, ingen variation eller något. Har ni tänkt det någongång, gör det. Men man måste äta det vet jag men man behöver inte tycka det är roligt eller hur,

Idag är det tö-väder ute det är rätt så tråkigt, för nu när det var mycket snö så kunde det väll för f*n få ligga kvar tycker man ju.

Nä nu ska jag göra annat:

Denna fick jag på mobilen precis:
Fyra maskar placerades i fyra olika glasburkar. Den första masken låg i alkohol.

Den andra låg i en glasburk med cigarettrök.

Glasburken som den tredje låg i var fylld med sperma.

Den fjärde låg i smuts och lera.

Efter en dag blev resultatet:

Den alkoholindränkte masken - död

Masken i cigarettrök -  död

Masken som låg inbäddad i sperma - död

Men masken som låg i smuts och jord - levde

Alltså: Så länge du dricker, röker och har sex så får du inte mask.... 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards