Alla inlägg den 15 februari 2008

Av bizzab - 15 februari 2008 21:30

oh har precis lämnat sängen, ligger ju så gott i våran nya säng. Jösses madrassen formar sig efter kroppen, oh det är så skönt. På tv går programmet "Hjälp" ska snart lägga mig för kvällen.

I morgon ska man spela på travet igen, har inte haft tur på ett tag nu, men hoppas att det vänder. Nu börjar det tryta på spelpengarna, så nu måste det vända.

fy vad kallt det är ute -6 grader usch, vill ha vår o sommar nu...Ha en härlig fredagskvällkram 
Av bizzab - 15 februari 2008 18:44

 Hej!

Ja då var denna dagen till ända snart. Längtar tills jag kan få krypa ned i sängen o få sova. Har sådan träningsvärk, körde lite power strike igår o känner idag att jag faktiskt har träningsvärk. Annars har det inte hänt så mycket i mitt liv. Idag har jag tränat linedance vilket var lika roligt som alltid.

Så nu i helgen blir det ingen träning, jo det blir det på ett sätt på lördagen. Nu ska jag faktiskt äta lite, är hungrig så jag tror jag spyr. Har inte ätit mera än 2 smörgåsar på hela dagen förrutom kaffe det klart. Men nu riktigt det suger i magen, o jag som skulle bli bättre på att börja planera in mina måltider.

Ha en bra helg

Kram 

Ovido - Quiz & Flashcards