Alla inlägg den 28 mars 2008

Av bizzab - 28 mars 2008 13:19

sonen valde haha

Av bizzab - 28 mars 2008 13:05

Nu har man precis dukat av maten blev lasagnetter, går alltid hem hos barnen. Nu på morgonen har jag städat hela huset, vad det är skönt när det är färdigt. Tvättat har jag också gjort  nu om 2 timmar går jag på kvällspasset, känns tråkigt att missa ridningen idag, då jag sett fram emot det men arbetar man så arbetar man. Vet att det kommer ut en tjänst på natten snart, tror jag kommer söka den fan vad gott o börja arbeta natt igen.

Nu lite kaffe innan jag lämnar sonen på dagis.

Av bizzab - 28 mars 2008 08:14

Då var fredagen här men för min del blir det bara arbete och mera arbete. Arbetar helgen som kommer vilket känns ok.

Ute skiner faktiskt solen, o det ser rätt skönt ut.

Återkommer senare 

Ovido - Quiz & Flashcards