Alla inlägg under april 2008

Av bizzab - 12 april 2008 14:20

Fy vad jag fryser, sitter med två stora tröjor på mig, ändå är mina händer iskalla.

Till middag idag var det köttbullar och spagetti sedan ikväll ska vi äta tacos otippat (not).

Härligt att det bara är lördag så det inte var söndag, för då skulle hela helgen vara förstörd.

Nä får gå o sätta på kaffe så jag piggnar till  

Av bizzab - 12 april 2008 11:10

Fy fan vad kul jag hade igår, skrattade så jag har ont i magen idag. Det är faktiskt lättare att prata engelska med lite vin i kroppen haha, eller också är det att man förstår varandra bättre. Nä men vi hade verkligen jättekul, roligt när det är lite blandat. Jag o gubben vi kom hem rätt så sent så vi kom i säng när kl var väll runt kl 04. Jaja nu ska jag försöka att piggna till lite innan barnen kommer hem.

Ute snöar det fy fan vad tråkigt, var ju vår ute igår.


Av bizzab - 10 april 2008 22:22

Nu kommer min älskade man hem efter att ha arbetat kväll, men han får vara beredd på att ge sig av under natten om det ringer då han har jouren. Men så är det, nu ska jag prata lite med gubben för sedan krypa ned under täcket o sova en stund.

Imorgon blir det fest igen, var ute förra helgen vilket känns helt ok, men sedan får det vara bra för ett tag. Vilken tur att min man kunde byta o jobba kvällen istället på lördag annars kunde han inte följa med, vilket hade varit synd,

Nä god natt o kram  

Av bizzab - 10 april 2008 17:54

Precis kommit hem från att ha lämnat barnen i stallet. Har ju varit yr en tid nu, vilket är väldigt påfrestande, då det kommer hela tiden nu tycker jag. Tog ett blodtryck liggandes idag på jobbet och det visade 105/55 och nästa gång ska jag titta på mitt ortostatiska tryck får se om det förändrar sig något, då jag vid flertalet gånger nästan ramlat ihop när jag suttit och ska resa mig upp, ska bli spännande o se vad det visar.

Ute är det hur fint väder som helst, riktigt skönt-Tog en promenad efter maten idag oh vad det gör mycket bara att komma ut.

Nu ska jag ta och dricka lite kaffe.

Kram 

Av bizzab - 9 april 2008 14:17

Fy vilket tråkigt väder det är ute, grått och kallt.

Har precis ätit och gjort mig i ordning för att åka iväg till arbetet, vet att i morgon kommer jag att vara så trött, då jag har så svårt för att somna när jag kommer hem efter kvällsarbete. Jaja

Annars har det varit en skön dag, varit hembjuden till mamma o pappa på middag bara vilket är väldigt gulligt gjort. Samtidigt passade jag på att klippa pappa, han blev jättebra i sin frisyr.

Nä nu dags att stänga av datorn för att åka iväg, längtar redan nu tills kl är 22 och jag får åka hem.

Hej så länge 

Av bizzab - 9 april 2008 08:52

Då så var det morgon igen, vad natten gick fort. Nu ska jag fortsätta med morgonbestyren

Av bizzab - 8 april 2008 22:16

Nu är det dags att krypa ned under täcket och se på en bra film. Vilken film det blir det vet jag inte riktigt än, men det ger sig. Om jag inte finner en bra film brukar alltid tv4 fakta funka, somnar ju ändå nästan direkt.

Sitter o gäspar riktigt stort nu, intressant att veta-

Nu önskar jag alla en riktigt god natt med många sköna drömmar.

Kram 

Av bizzab - 8 april 2008 19:59

Idag äntligen kom jag iväg till träningen, helt underbart måste jag säga.

Idag ute har det varit kanonväder, men inga kort har blivit tagna tråkigt. Imorgon arbetar jag kväll, ska bli skönt att slippa gå upp så tidigt.

Nu dusch sedan blir det att sätta sig o läsa andras bloggar

Skapa flashcards