Alla inlägg under april 2008

Av bizzab - 7 april 2008 20:29

Vilket vackert väder det varit i kväll, men det blir att sitta framför tv.n o titta på sm finalen, inget som intresserar mig så mycket men sonen och gubben vill titta på det.  Själv sitter jag mest o gäspar är hur trött som helst känner jag.

Annars har jag faktiskt inte gjort så mycket under dagen, varit o jobbat s när jag väl kom hem var det dags att åka o handla.

Nu ska jag göra mig i ordning för kvällen för att strax gå o lägga mig för att sova, behöver nog det ligger efter med sömnen efter helgen som varit.


Av bizzab - 6 april 2008 19:12

Lägger upp dagens bilder, vilket blev på min ena hund under träningen.

Av bizzab - 6 april 2008 19:06

Var ute i går vilket var trevligt, tog det bara lugnt någon öl var det väll som sagt som slank ner, men inte överdrivet många. Får ta det lugnt ska ju ut på fredag igen.

Idag har jag varit ute o tränat den lilla vovven, det gick bra. Tog några underbara bilder på henne i inkallningen. Riktigt söta sådana också.

Nu blir det lite mat för sedan mys med barnen framför tv.n en stund, då de inte varit hemma utan sovit hos sin farmor tills idag.

Ute regnar det riktigt höstväder.
Tjohopp

Kram 

Av bizzab - 5 april 2008 16:11

Som sagt var jag ute o fotade igår. Givetvis var även jag en sväng o tittade på dessa tranor så det blev en del kort, men det var många där svårt att komma intill men några kort får duga.

Av bizzab - 5 april 2008 11:16

Var ute igår o fotade lite, när jag satt o ladda upp bilderna, så blev detta dagens kort.

Felet är skulle jag vara väldigt kritisk så är det inget kanon kort då det har en skugga med på bilden. Men i helheten så gillade jag detta kortet bäst.

Nu ska jag göra mig i ordning ska ikväll åka iväg o se när gubben o dom spelar ska bli riktigt roligt.


Av bizzab - 3 april 2008 08:53

Grattis till mig själv som faktiskt blir 34 år idag. Känner mig inte så gammal än men där ser man.

Nu ska jag fortsätta med att vänta på att få komma fram i telefonen, behöver rådgivning om en sak, men det är hopplöst att komma fram. Suttit nu ett par minuter och det är så tråkigt.

Idag påbörjar jag min strikta diet,  så nu blir det inte många kalorier jag kommer stoppa i min mun. Middagen kommer bestå av ca 250 kalorier

Av bizzab - 2 april 2008 21:58

Ha idag var min kompis med på Barnmorskorna, oh vad roligt att se henne, var ju ett tag sedan.

Stolt blir jag över henne hon är så duktig och jag måste säga att hon är så otroligt trevlig, hon passar som handen i handsken till att arbeta som barnmorska.

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan krypa ned under täcket.

God natt och kram 

Av bizzab - 2 april 2008 19:53

Har ju på den senaste veckan inte hunnit träna lika mycket som innan, men nu ska det bli ändring på det. Kan inte hålla på o fjutt banta med något kilo i månaden som det varit den senaste tiden. Nä nu är det hårdbantning som gäller, får hitta tillbaks till den gamla dieten som är riktigt strikt.Träningen får bli stort sett varje dag förutom det jag tränar idag, så får jag börja att jogga mera.  Blir kämpigt i början men nu så ska jag fan med ner dessa 10 kg om det så gäller livet.

Nu ska jag dricka lite kaffe det ska bli gott 

Ovido - Quiz & Flashcards