Alla inlägg den 2 maj 2008

Av bizzab - 2 maj 2008 22:52

Hmm önskar jag nu alla.

Är så trött nu så ögonen går i kors känns det som.

Inte fan blev det något pluggat idag heller, tror att tentan som nalkas kommer gå så rakt åt helvete som det någonsin kan. Har aldrig missat en tenta så någon måste bli den första och det får väll bli denna. Känner i kroppen att jag  inte orkar plugga mera, om jag bara kunde få någon som helst motivation så skulle det underlätta, men hur får man det???

Är det så att jag helt enkelt har gett upp? Orkar inte mera, är det så att jag stupar på målsnöret och inte ror detta i land, det vore i och försig för djävligt då har jag pluggat 2,5 år helt i onödan hahaha det vore ju nästan tragiskt.

Nä sängen var det

god natt så får jag se om jag orkar plugga i morgon. 

Av bizzab - 2 maj 2008 21:35

Precis duschat har varit o ridit, självklart hade jag min stora kärlek Bossen  i dag. Han är verkligen en gud, så stabil, om jag hade tid o pengar skulle jag skaffa mig honom med en gång.

Nästa gång är det dags att byta häst igen, undra vilken jag kommer få då?

Gubben är iväg o lägger gitarr till nästa platta så det blir väll sent. Det är nackdelen med att ha hört deras musik nu, när de håller på för när jag tycker att vissa låtar är riktigt kanon så får jag inte spela dem. HMMM  sen när plattan är släppt har jag i regel tröttnat på dem, men då finns det alltid någon ny  jag tycker är bra haha


Av bizzab - 2 maj 2008 21:28

Räserbajs Fina flickor

Låten är ju bra, trallvänlig

Av bizzab - 2 maj 2008 15:19

har precis varit o handlat, o min man håller på med maten.

Dags för att snart börja med att plugga. 

Av bizzab - 2 maj 2008 09:23

God morgon den 2 maj, ute regnar det och det är gråmulet.

Själv har jag vaknat efter en god natt sömn, vilket känns så skönt.

Vad dagen kommer att bringa vet man inte än. mer än några saker som är inplanerade:

läsningen inför tentan nästa vecka,  ridlektionen ikväll och min mellersta dotter ska springa en tävling idag. sen brukar väll det bli andra saker som inträffar jag får väll se.

Ha en underbar 2 maj

Kram 

Ovido - Quiz & Flashcards