Alla inlägg under juni 2008

Av bizzab - 11 juni 2008 22:53

Barnen hade skolavslutning nu på kvällen och vad händer då jo det blir riktigt ösregn, så man fick flytta in allt rörigt allt blev det. Tycker att skolan kunde haft detta i åtanke men icke sa nicke. Har nu varit hos min syster på kaffe då hennes ena pojk slutade nian fy vad tiden går fort.

Fick inte komma till doktorn idag då han var sjuk fick en annan tid i stället blev lite ledsen för det men det får gå. Nu ska jag snart krypa ned under täcket för att sova börjar kl 07 i morgonbitti. Jobbar två dagar till för att sedan ha en vecka semester skönt underbart.

Kram 

Av bizzab - 11 juni 2008 16:56

Ska snart iväg till barnens skolavslutning, hoppas att det inte blir regn, utan blir uppehåll. Det ser ut som om det hänger regn i luften.

Ha det gott


Av bizzab - 9 juni 2008 22:26

Då så har man haft barnkalas här idag, sonen blev 6 år och han fick många fina saker. Det bästa var väll det radiostyrda flygplanet så nu kan han åka med o flyga med morbror, morfar när de ska iväg med sina plan. Han prov flög här ute och han klarade det jättebra.

Känner att jag börjar få lite ont av min mage igen, tror att det är mycket stress runt omkring mig nu, mycket som ska ordnas o donas vet inte hur jag ska hinna med. Måste sluta vara en sådan tidsoptimist hela tiden tror att jag hinner hela tiden men i slut ändan är det jag som får stressa för att försöka hinna med allt. Tror jag är sådan av naturen försöker hela tiden ändra på det men det går inte. Fast till arbetet är jag som en klocka börjar jag kl 7 så vet jag att kl 06,58 kliver jag in på jobbet det är ju bra då har jag 2 minuter tillgodo haha.

Nä god natt

Kram 

Av bizzab - 8 juni 2008 14:40

Tjohoo då har man varit och inhandlat lite presenter till sonen som fyller 6 år i morgon. Tänk vad tiden går, det var lika varmt då som nu, vi var o skulle byta cross men när vi var där så  fick jag värkar o vi fick åka tillbaka, de 14 mil vi hade kört. Det var precis att vi kom hem för att ordna barnvakt o sedan iväg till förlossningen.

Nog med tillbaka blickar, nu ska jag ut i solen en stund o bara njuta av värmen

Kram

Av bizzab - 7 juni 2008 22:45

Dagen har tillbringats på kusten med mycket sol och bad. Det var helt enkelt underbart, nu ska jag bara duscha för sedan ta sätta mig för att bara slappa lite. Har kört bil i över 2 timmar så jag är lite trött i ögonen.

Imorgon blir det tävling så det blir väll inte så sent.

Kram 

Av bizzab - 6 juni 2008 22:06

Blir idag Sepultura med låten Roots Bloody Roots

Så lyssna o njut, spelar som fan här hemma underbart, 

Av bizzab - 6 juni 2008 14:59

Vilken kanon dag det är ute idag vilken nationaldag.

Själv arbetar jag hela dagen o det är snart dags att åka hem.

Med sonen är det bättre har piggnat till lite o säger att han själv mår bättre. Bara det gör så att man känner att en stor börda lättar från ens bröst. Angående mina egna bekymmer så kanske det ´lät vara allvarligt men det är mera på ett annat plan, jag är väll lycklig o så men det är vissa hjärnspöken som krånglar till det ibland. Det finns alltid bot på allt.

Snart ska jag åka hem till min underbara familj som jag längtar till så.

Längtar också tills jag o  min man ska åka iväg själva på 1 veckas semester, bara jag o han ska bli så skönt.

Kram

Av bizzab - 4 juni 2008 22:29

Fy vad trött jag är, känns som jag skulle kunna stupa av trötthet.
Dags att snart gå o lägga sig för att snart gå upp igen.

Händer mycket i mitt liv nu vilket jag inte tänker gå närmare in på i  bloggen. 

Som sagt på lördag blir det kusten igen för lite sol o bad o vad det ska bli härligt, ser riktigt fram emot det. Det blir jag o barnen då min man arbetar. Vart ju på kusten i söndags med o det var så roligt.
Är lite orolig för min son som inte mår så bra just nu, han är så fruktansvärt trött hela tiden och det beror inte bara på värmen. Fattar inte vad det kan vara, han äter o dricker bra men  är så hemskt trött somnar redan kl 17 o sover hela natten. Visst så tar värmen ner dom men inte så här får ringa i morgon för att höra om han kan få komma in. På onsdag ska jag in till läkaren får se hur det går. Hoppas att jag  snart ska må bättre än vad jag gör nu. Tänk vad en fasad kan göra mycket, utåt sett ser jag ut att alltid vara glad men om folk visste hur jag mår...

Det är jobbigt när man inte mår bra utan går ständigt och mår dåligt inombords. Sitter o tänker mig bort lite, tänk vad skönt det skulle vara att få bara skriva hur man mår till någon man inte känner utan som är helt ovetande men ändå kunde vara som ett bollplank. Ja det skulle vara skönt, men men,

Nä god natt o kramisen. 

Skapa flashcards