Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av bizzab - 1 augusti 2008 19:47

Sitter och lyssnar på Sisters of mercys låt Nine while Nine, fy fan vilken bra låt det är. Sisters över huvudtaget är bra, var ett tag sedan jag lyssnade på dem men hittade ena skivan o tänkte lyssna lite o inte blev jag ledsen över det.

Dagen som varit har tillägnats bad o sol.

Nu ska jag börja med lite mat ha det  

puh

Av bizzab - 1 augusti 2008 12:02

Ute skiner solen från en klarblå himmel, det är varmt och skönt.  Denna sommar har bara rusat iväg och om 20 dagar börjar barnen skolan igen. Idag har min son vaknat på helt fel sida, allt är bara fel tydligen, surar för det minsta. Funderar på att åka o bada idag igen fast jag borde hålla mig hemma för att städa lite, men orkar inget i värmen ändå.

Till höst såg jag att de ska börja med ett nytt träningspass verkade jätteroligt så det får bli att prova på det. Tänker på min träningskompanjon som nu jobbar på ett fartyg o kommer inte hem före januari, kommer sakna henne nu i höst.

Dags att packa ihop badsakerna för att bege sig iväg på lite bad o sol.

Kram 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards