Alla inlägg under december 2008

Av bizzab - 26 december 2008 16:32

Tjohoo då var det äntligen fredag, ikväll blir det att spela det nya tomb raider, skall bli kul längtar som bara den.

Nu ska jag dricka kaffe med min mamma

Av bizzab - 25 december 2008 22:21

Mr Sandman och så säger jag god natt o sov gott

Godnatt kramizzzzzzzzzzzz

Av bizzab - 25 december 2008 17:38

Har kommit hem från arbetet och det var faktiskt lugnt på jobbet, men jag är så trött idag.

Igår så blev barnen mer än nöjda med sina julklappar, själv blev jag överlycklig fick en extern blixt till min kamera, o det visste jag inte om, vilken underbar man jag har som köpte den till mig. 

Ha en fortsatt underbar dag.

Kram

Av bizzab - 24 december 2008 10:47

Önskar alla en riktigt härlig God Jul.


Av bizzab - 22 december 2008 22:05

En vanlig stressig måndag men mer än vanligt, känner i min mage att den inte är som den ska. Varit ensam på arbetet idag fast vi skulle vara 3 stycken ingen frukost eller middag fick i mig lite vatten på ena avdelningen sedan så bar det av igen. Direkt hem efter jobbet, snabbt byte o så iväg till stallet, där fann jag det lugn jag behövde. Tack min underbara svarta fyrbenta kamrat, du står alltid där o tittar ut, sedan när man öppnar in till boxen så kommer du fram o så ska vi stå o kela lite. Du är mer än bara en vän.

Åter till allvaret i morgon fyller min älskade man år, har inte hunnit iväg till affären o köpa det jag ville till honom, så här dumt har det aldrig varit som det är i år hmmm. Får försöka hinna iväg i morgon efter arbetet o köpa det. Ja nu ska jag gå in i tvättstugan o hänga lite tvätt o starta en ny maskin. Ha det gott kramiz

Av bizzab - 21 december 2008 23:59

Ja då är denna söndag snart till ända och vad har jag då fyllt denna dag med? Jo jag har varit i stallet och tittat, efter det snabbt hem o fira min man som fyller år. När alla hade gått hem var nu, då har vi även klätt granen, så nu luktar det så gott här hemma. Imorgon blir det att arbeta som vanligt, hoppas att jag kan gå några minuter tidigare, vore väldigt trevligt.

Nu till våren ska jag prova på western ridning, det verkar så fruktansvärt roligt, känner en som tävlar inom detta o jag skulle få komma dit o prova på oh vad jag längtar tills det. Nä nu ropar min kudde på mig.

Sov gott o givetvis god natt kramen kommer som vanligt

Kramizzzzzzzzz

Av bizzab - 21 december 2008 09:52

Vaknade av att telfonen ringde det var min man som bara ville ringa o säga att han var på jobbet. Nu ska jag gå upp o göra frukost och tända det fjärde ljuset i staket. Ha en trevlig fjärde advent o var rädda om er

Av bizzab - 21 december 2008 00:08

Då så var godiset klart och min man har kommit hem, men man vet ju aldrig om han behöver åka iväg eller inte men så är det.
Ska nu lägga mig o se på tv4sport en stund men tror inte att det dröjer länge före John Blund kommer till mig.

God natt o kramizzzzzzzzzzzzzzzz

Ovido - Quiz & Flashcards