Alla inlägg den 8 maj 2008

Av bizzab - 8 maj 2008 22:46

Ögonen står verkligen i kors känns det som. Kompade ut lite tidigare idag för att plugga det sista inför tentan i morgon. Har inte varit hemma på 2 dagar nu förutom för att vakna för att sedan åka iväg först till jobbet sedan direkt för förhörning. Just nu är det black out i skallen känns som jag inte kan någonting alls, hoppas att det släpper imorgon när det är dags. Efter det så är det bara en vecka kvar till den sista tentan denna terminen. vet verkligen inte om jag orkar mera, är helt slut.

Min hjärna har gått i strejk tror jag, den bara vägrar att ta in mera information förstår inte detta, måste bara orka 2 kurser till o de är nästa termin, men som det är nu så känns det hopplöst. Börjar till och med betvivla mig själv, vet inte om det går känns som jag stupar på målsnöret trots att mina anhöriga försöker att peppa mig allt vad de orkar, men jag vet inte är helt slut.

Ja nu ska jag försöka lägga mig för att sova, men snart ringer klockan och det är dags att stiga upp, ställt klockan några timmar tidigare för att kunna plugga lite innan jag far iväg.

Det är så tungt, så här dåligt förberedd har jag aldrig varit som jag är nu.

Nå det är väll bara att gå dit o göra så gott jag kan,

Kram 

Hej

Av bizzab - 8 maj 2008 10:59

Tittar in lite snabbt här, för att skriva hej. Själv är jag helt uppe i att förbereda mig inför tentamen imorgon, vilket troligtvis kommer gå åt helvete rent ut sagt. Satt mig aldeles försent med pluggandet, vilket märks nu. KAn långt ifrån allt som jag borde kunna, men men inget att göra något åt det nu.

Bloggvandring får bli när jag har skrivit denna tenta, vilket är ju som sagt i morgon mellan 8.30 och 15.00 så på kvällen kommer jag in o skirver några rader

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards