Alla inlägg den 14 maj 2008

Av bizzab - 14 maj 2008 20:07

Blev så fina kort idag i stallet, kanon bra bilder. Synd att jag inte kan lägga upp dom här, kan vara någon som känner igen och kan lista ut vem jag är och det vill jag absolut inte.

Men korten blev kanon.

Huvudvärken har inte gett med sig, utan den fortsätter och bultar på.

Nu ska jag titta på hocky en stund

Kramisen 

Av bizzab - 14 maj 2008 10:19

Sitter här med världens huvudvärk.

Ska snart iväg och åka en sväng, för att ikväll åka o ta kort när dottern rider. SKa bli riktigt roligt att göra det idag, då det är fint väder ute, så det blir utomhusridning. Imorgon ska jag iväg o ta kort när den mellersta dottern rider, hoppas att det blir fint väder då med så att man kan ta korten ute. Det är så roligt och se hur deras framgång på hästryggen, speciellt den mellersta då hon varit lite rädd men verkligen tagit sig så mycket. Min son är också väldigt idrottsintresserad, han spelar fotboll och självklart så blir det väll amerikansk fotboll när han blir äldre. Då min man har hållit på med det haha.

Nä ha en underbar dag så hörs vi säkert under kvällen.

Kramisen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards