Alla inlägg den 30 september 2008

Ok

Av bizzab - 30 september 2008 18:43

Ser att jag inte varit så aktiv bloggare denna månad, det måste bli ändring på detta.
Vad har hänt denna dag:

Vart i skolan hela dagen mycket bra föreläsningar kanon roligt att vara i skolan då. Nu har jag tagit litet brejk från tentamen så att hjärnan får vila lite.

Tjejerna har varit i stallet o pysslat om hästarna så de har det bra, min man är o spelar o sonen sitter o tittar på tv.

Vad har hänt annars då. Jo min rottis går på medicin, fick en infektion efter vårtborttagningen så det vart ju mindre bra men är nu på bättringsväg. Är det så man säger en olycka kommer ju sällan ensam. Så nu får vi väll hoppas att det vänder för oss. 

Saknar en viss bloggare o det är smeden, vet inte om han har slutat eller vad som har hänt. men saknar hans blogg o hans skriverier,var alltid underhållande att titta in där. 

Nä dags att gräva huvudet lite djupare i internmedicin o se om jag blir något klokare tror inte det men ändå

Skapa flashcards