Alla inlägg den 23 januari 2009

Av bizzab - 23 januari 2009 20:53

Idag jobbade vi mycket på volterna, det var jättejobbigt. Flickan var väldigt duktig idag o gick fint på tygeln. Min älskade lilla gumma.
Nu duschen, har precis kommit hem.

Kram

Av bizzab - 23 januari 2009 20:52

Ok här kommer en låt som min dotter o hennes kompisar lyssnar på haha

Av bizzab - 23 januari 2009 17:17

Hej!

Så var helgen här igen, vilket känns helt otroligt skönt. Känns härligt att veta att man har två helt lediga dagar, ska bara slappa imorgon men på söndag ska jag träna så det längtar jag till. Min man har kommit hem från arbetet och har lagt sig för att sova en stund, så då passar jag på att sitta lite vid datorn. Efter stallet ikväll blir det att se på let´s dance med barnen.

Ha en trevlig helg

Ovido - Quiz & Flashcards