Alla inlägg under januari 2009

Av bizzab - 23 januari 2009 17:17

Hej!

Så var helgen här igen, vilket känns helt otroligt skönt. Känns härligt att veta att man har två helt lediga dagar, ska bara slappa imorgon men på söndag ska jag träna så det längtar jag till. Min man har kommit hem från arbetet och har lagt sig för att sova en stund, så då passar jag på att sitta lite vid datorn. Efter stallet ikväll blir det att se på let´s dance med barnen.

Ha en trevlig helg

Av bizzab - 22 januari 2009 22:09

Trött och huvudvärk varit det hela dagen, ska nu snart gå in i duschen o sedan lägga mig o försöka sova. Är jättetrött. Vart i stallet idag frös som bara den, fördåligt på fötterna haha ja så kan det vara.

Snart är det helg, o jag ska bara ta det lugnt, hade kommit överens med en kompis att åka till henne o titta på en gamal videofilm vi spelade in när jag var 16 år haha men hennes barn vart  sjukt o jag vill absolut inte åka dit o chansa att jag kan bli sjuk njaaee tror inte det.

God natt o kram

Av bizzab - 18 januari 2009 17:12

Hej hopp då var denna helgen till ända snart. Här hemma tittar barnen på filmen Herkules, min man är iväg o spelar lite  och jag sitter vid datorn.

Igår firade vi dottern då hon hade ridning på sin födelsedag så då var det bättre att ta det igår. Hon blev glad då hon fick en ny mobiltelefon av oss o så pengar som hon ville ha. Ja veckan som kommer skall jag träna, rida o bara slappa tror jag. Ha det gött

Av bizzab - 15 januari 2009 16:38

Idag fyller min lilla stumpa 11 år, vad tiden går. Jobbat idag så jag är lite trött, men skall snart till stallet, vilket ska bli kul. Ute är det minusgrader o fint, kallt men härligt.

Ha det gott

Av bizzab - 12 januari 2009 13:46

Är sjuk idag. ont i magen o illamående, fy vad det är tråkigt. Har legat hela förmiddagen i sängen o bara sovit. Hoppas att det snart går tillbaka så att allt blir som vanligt.
Ha det gott

Av bizzab - 11 januari 2009 19:38

Jaha kommit hem efter att varit hos mamma o pappa, det var riktigt roligt tittade på gamla filmer när barnen var små haha. Det mindre roliga är att jag nu är väldigt illamående, känns som om jag skulle kunna spy lite grann, bästa är väll att sätta fingrarna i halsen så att det kommer upp. Fy vad jag hatar att må illa blä.

Ha det gött  

Av bizzab - 11 januari 2009 12:10

Skall till min mamma o pappa på lite fika tror jag. Min man sitter o spelar lite x-box live, o sonen skall leka med en kompis så jag döttrarna åker nog till min mamma o pappa. På måndag ska vi dansa ut granen hemma hos dem, då blir det lite korv med bröd o så fiska lite för barnen. Det är riktigt roligt att se att även de stora barnen på 16 år tycker det är roligt hahaa

Av bizzab - 10 januari 2009 11:43

Har löst melodikrysset vilket var lätt idag, inga svårigheter där inte.

Annars idag skall jag bara ta det lugnt o bara slappa. Ska starta en maskin tvätt då jag har renbäddat i alla sängarna idag. Ute är det grått o inget vidare väder att gå ut o fota i. Min man ska iväg o plocka ut lite låtar till nästa skiva tror jag att det var. 

Ha en trevlig helg kram

Skapa flashcards