Alla inlägg den 1 april 2009

Av bizzab - 1 april 2009 19:52

Nu har denna dagen börjat ta slut. Känner att jag är trött som bara den, men funderar på att hoppa upp på hästryggen imorgon o fortsätta min dressyrträning. Hoppas nu att det onda i ryggen skall släppa fattar inte det känns som kroppen börjat ge upp på mig haha. Ja jag säger att det är väll åldern som tar ut sin rätt, blir ju faktiskt 35 år nu haha

ha det gott

Av bizzab - 1 april 2009 09:07

Jaha då är det april, vad tiden går fort. Jag är fortfarande förkyld men febern har släppt vilket känns skönt. Så nu kan jag fira mig på fredag då jag fyller år, då blir det smörgåstårta orkar inte göra något annat. Eller rättaresagt det är inte jag utan min svägerskas arbetskamrat som gör så goda smörgåstårtor.

Ute idag är det kanonväder, synd att man inte kan gå ut, solen skiner från en klarblå himmel.
Uppdatering om min hund: har åter igen börjat rinna vätska från hennes nos emellanåt, trots ökning av Impuganen. Blir det inte bättre vid nästa besök så får min lilla älskade hund somna in. Hoppas nu inte att det blir så men det skulle inte vara värdigt att ha henne gående här hemma och inte kunna göra något. Hon står nu nästan på maxdosen av Impugan så det finns i såfall inget mera att göra.

Håll nu tummarna att hon kommer klara av detta.
Kram

Skapa flashcards