Alla inlägg den 8 april 2009

Av bizzab - 8 april 2009 23:16

Nu önskar jag mig själv en riktigt god natt, är rätt trött känner jag. Sitter och gäspar och orkar inte riktigt med att hålla mig vaken zzzz.


Av bizzab - 8 april 2009 18:36

Är dålig på att skriva i min blogg orkar helt enkelt inte o har inget intressant att skriva om men ska försöka hitta på något idag.

Till helgen är det påsk o jag är ledig känns skönt för det ska bli fint väder, vilket ska bli underbart ska bara ta det lugnt. Idag ute regnar det och det är lite grått men det kvittar känner mig lite grå idag, är trött. Jo jag har sökt 2 kurser att läsa till hösten, en som jag måste gå för jobbet och den andra kursen är en förberedande kurs för nästa projekt i mitt liv. Projektet är hemligt men väldigt spännande tycker jag, kommer vara till mycket nytta i mitt arbete kul men jobbigt som sagt. 

Ha det gott kram

Ovido - Quiz & Flashcards