Alla inlägg den 26 mars 2010

Av bizzab - 26 mars 2010 16:54

oh vad skönt jag är långledig, vilket innebär att jag har varit ledig idag och i helgen. Varit med sonen i skolan idag, får passa på medans de tycker det är roligt när man är med dem. Har även tvättat av min bil invändigt vilket verkligen behövdes, så nu är den så fin så fin, ska bara skölja av den utvändigt. Mitt vårtecken har kommit nu en liten flock med tranor flög över mitt hus underbart.
Ska snart till stallet och hoppa, ska ha stallets högsta häst idag, får hålla mig i haha. På söndag så är det tävling, känner på mig att det inte kommer gå vägen denna gången men så är det ju med det mesta.
Nu kommer min älskade man hem från jobbet, snart ska han iväg och spela.
Igår tog jag upp träningen igen, men denna gången sa de till mig att jag inte fick träna som jag gjorde sist, det blev lite för mycket för mig. 5 dagar i veckan varav 3-4 pass per dag, nu skulle de tydligen ha koll på mig hmm vad tycker vi om det? jo det är väl bra.

Nu mat ha det gött

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards