Alla inlägg den 10 september 2011

Av bizzab - 10 september 2011 16:31

Händer inget speciellt idag, har varti o handlat färgat håret på min äldsta dotter. Annars är det en härligt lugn lördag, fan vad  det är gött.
På måndag ska jag ner till göterborg och lyssna på ett par personer ska bli väldigt spännande att höra på dessa. Sedan på onsdag ska jag gå till vårdcentralen då det är något som inte stämmer i min kropp vet tyvärr inte vad det kan vara men håller väl tummarna för att det inte ska vara något utan man kan åtgärda det ganksa snabbt men men

Min mellersta dotter har nu bakat en härligt god äpplepaj våra underbart goda äpplen vi har i trädgården, ska bli så gott. Hon är så otroligt duktig Madde på att baka så det är en fröjd att äta.

Ha det gött o ta det nu lugnt ute.

Kramisen

Ovido - Quiz & Flashcards