Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av bizzab - 4 oktober 2008 13:11

Regnar gör det hela tiden, fy vad tråkigt.

Jaha vad ska man göra idag då? Jo jag har suttit o skrivit på min hemtentamen och ska nu åka in o handla till baket. Skall baka bullar idag, det är ju kanelbullensdag, döttrarna kommer bli glada när de kommer hem från hästarna o det finns nybakade bullar här hemma.

Ridningen igår gick inget bra, hoppade två låga hinder, men där satte min rygg stopp för det, det gick bara inte så jag valde att köra lite bommar på marken. Har fortfarande ont efter förra veckans hoppning fan också, var laddad för träningen igår. Här hemma körs det övertalning och mutning mot min man, är jättespekulant på en häst som är helt underbar finns inga ord för henne, men min man han vågar säga stopp och nej. Har nu mutat med att han skall få skaffa sig en båt om vi får skaffa hästen då bara han skrattar åt mig, min underbara man. Gud vad jag älskar honom. 

Kram

Skapa flashcards