Alla inlägg den 20 april 2008

Av bizzab - 20 april 2008 21:05

Vilken härlig dag det varit ute idag. Har ordnat lite i trädgården idag, vilket behövdes, har rensat lite i rabatterna det kom lite ogräs, om det är fint väder i morgon ska jag rensa lite mellan stenarna på gången fram till huset.

Nu ska jag fortsätta med att titta på tv o spela lite samtidit på datorn 

Av bizzab - 20 april 2008 15:06

Var ju som sagt ute i går och fotade lite, här kommer några av bilderna som jag tog. Tycker väll att de duger,  jag inte är någon proffsfotograf utan relativt ny med att ta kort.

Av bizzab - 20 april 2008 11:19

Kvällen igår tillbringades med kameran ute i ett gömsle för att fotografera fåglar. Oh vissa kort är så underbart vackra är jättenöjd med dem, så vackra.

Var ute i ett par timmar helt ensam satt jag där o bara njöt, vad skönt det kan vara. Nu ska jag städa lite för att se om jag kanske lägger upp några bilder här på bloggen,

Kram 

Skapa flashcards