Alla inlägg den 18 mars 2009

Av bizzab - 18 mars 2009 10:47

Sjuksyter Bettan var ute med järntanterna på den sedvanliga golfrundan. Bettan fick en galen snedträff på 17e hålet och träffade en ung kille på 16e hålet. Hon ser honom falla ihop med händerna mellan benen och rusar fram, full av skam. Snälla låt mig titta , jag är sköterska. Nja jag vet inte säger killen lite förläget. Sjåpa dig inte säger Bettan. Hon lägger hans armar åt sidan och öppnar hans gylf. När hon sticker in handen och börjar massera tittar hon på honom och frågar, känns det bra? Killen svarar illröd, ja, men tummen gör fortfarnade lika ont.

Av bizzab - 18 mars 2009 09:06

Solen skiner och det är underbart väder ute. När jag sitter vid datorn hör jag hur fåglarna kvittrar utanför fönstret underbart. Börjar få vårkänslor.

Idag blir det inte till att åka till hästen var där igår o tjejerna fick rida en stund. Gick kanonbra, inget krångel alltså. 

Nu ska jag dricka lite kaffe, hänga upp kläder som är i tvättmaskinen, gå ut o plocka i ordning i trädgården, åka till mamma o pappa på middag o sedan blir det arbetet. Saknar mina hundpromenader men som läget är nu kan min lilla vovve inte ta så långa promenader, hoppas att det blir bättre på fredag.

Kramisen på er.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards