Alla inlägg den 25 december 2007

Av bizzab - 25 december 2007 00:59

Nu är julafton över och barnen är nöjda men även jag är väldigt nöjd med denna dag. Allt har varit så härligt. Dagen började med att min man hade gjort frukost, sedan bar det iväg till mamma o pappa på julmat. Alla syskon med familjer var där. Vilket är alltid trevligt när vi alla kan träffas, vilket inte alltid är så lätt då vi alla arbetar inom vården. Sedan hem för att äta julbord här hemma med svärmor. Nu har jag precis kommit hem från midnattsmässa, det är den enda gången jag går till kyrkan, det är så härligt med att sätta sig o bara slappna av. Det är inte så illa när det är en så bra präst som håller i det. Han är helt otrolig till att kunna prata samtidit som han är rolig.

Många kort blev det tagna, de lyckades till och med ta ett bra kort på mig som jag blev nöjd med. Skulle visa det här på bloggen, men nja får tänka på det. Får se vilket jag gör, själv är jag jättenöjd med bilden. Kanske inte den bästa vinkeln men jag tycker det blev bra ändå.

Nä nu ropar sängen på mig, god natt o sov gott kram

Ovido - Quiz & Flashcards