Direktlänk till inlägg 10 mars 2008

mitt hår

Av bizzab - 10 mars 2008 21:10

Fy vad mitt hår ser ut, måste verkligen ringa o beställa en tid för att åtgärda det. Är ju samtidigt väldigt trött påa  längden, men vill inte ha kort hår så det får väll bli ett mellanting antar jag. Fy vad jobbigt det är när man inte riktigt vet hur det ska det vara, blir väll som vanligt den som klipper mig som får bestämma. Det enda jag vet är att jag ska bleka in lite slingor igen, ska nog inte färga det svart , lila eller någon annan färg, har nog haft de flesta olika färger i mitt hår. Nu får det vara ljust som det annars är.Nä nu ska jag göra mig i ordning för sängen, ska till skolan imorgon, vilket inte är så motiverat,men men snart är ju det slut det med så det får gå.God natt o sov gott kram 

 
 
Zkrivaren

Zkrivaren

10 mars 2008 22:35

Klipp dig till hälften och låt den naturliga färgen vara kvar, är mitt förslag.

Nattinatti o sov gott!

http://zkrivaren.bloggagratis.se

 
Tindra

Tindra

11 mars 2008 11:10

Det där med hår är ett h.vete
Jag ville ju spara till långt. Nu är det strax nedanför axlarna och jag börjar tröttna i vanlig ordning. Men jag ska försöka härda ut ett tag till.
Det är så skönt när det är så pass långt att man kan sätta upp det när man tränar.
Dessutom kunna sätta upp det till sommaren.
Hoppas du hittar ngt du trivs i..
Kram
TIndra

http://mindag.bloggagratis.se

 
Smeden Bengt

Smeden Bengt

11 mars 2008 18:43

Då har du sovit m.m hoppas det var en god sömn! Jag gillar långt hår och bäst naturlig färg. Absolut inter lila eller andra onaturliga färger de nu hittar på!
Men det är DITT hår! Kram vännen!

http://bengtalfred.bloggagratis.se

 
Frump

Frump

12 mars 2008 17:42

Först bestämmer jag mig och sen när jag väl är hos frissan så ändrar jag mig, är en riktig velepotta.
Klippte mig kort i höstas och nu vill jag ha långt hår, är visst aldrig nöjd.
Lycka till med klippningen!

http://frump.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bizzab - 7 januari 2014 22:57

Ja snart har det gått tre månader o än så fungerar allt bra. Julen gick jättebra, åt av det jag tyckte var gott, o i lagom portioner= härligt. Viktmässigt har jag gått ned 30 kg så jag är glad! Träningsmässigt har jag varit igång ett tag nu, kör styr...

Hej

Av bizzab - 25 november 2013 17:44

Nu har det gått 6 v sedan jag opererades o jag äter nu vanlig mat. Det som har varit jobbigast för mig är att jag många gånger tror att jag äter för mycket, vilket jag inte kan dör då mår jag inte bra! Viktmässigt sett så vägde jag mig idag o vågen v...

Av bizzab - 24 oktober 2013 17:20

Har nu gått över till mixad kost, jösses vad det smakade bra. Har ätit barnmat på burk nu sedan i tisdags och måste nu komma på bra mat som kan tillagas här hemma som fungerar bra. Äter till mellanmål knäckebröd med bredbart pålägg eller mosat ägg, j...

Av bizzab - 20 oktober 2013 13:54

Snart gått en vecka sedan jag gjorde min gbp. Äter än så länge flytande kost, vilket går bra. PÅ tisdag får jag gå över till mixad kost, ska sitta gott med annat än flytande kost. Ömmar fortfarande lite över vissa ställen i buken, men inget som stör ...

Av bizzab - 16 oktober 2013 10:01

Då var operationen gjord, den gjordes i måndags o igår  fick jag åka hem. Sovit gott i natt i min älskade säng. Det är lite jobbigt att få i sig allt vatten, men det måste gå lättare ju längre tiden går. Äter nu bara flytande kost men ack vad gott de...

Ovido - Quiz & Flashcards