Direktlänk till inlägg 18 mars 2008

vinter ute

Av bizzab - 18 mars 2008 16:21

Man skulle nästan kunna tro att det är vinter ute, massor med snö, men som tur är lyser solen och det är skönt i luften. Var riktigt halt när jag åkte till arbetet på morgonen. Dagen har varit en blandad kompott av allt möjligt, vi har planerat att ta ut en kollega som gift sig, vi ska åka o bowla o sedan äta lite gott efter, samtidigt passar vi på att fira en annan kollega som fyller 60 år, gillar när man kan slå samman saker och ting. Härligt

Själv blir man ju 34 år om några veckor, ska bli spännande att bli ett helt år äldre.

Nä nu ska jag faktiskt åka iväg, blir ingen träning idag heller. F*N säger jag då jag absolut vill detta men det känns som jag har svalt en hel taggtråd i halsen.  Så träningen får just nu ligga lite lågt.

Köra tjejen till stallet var det ja

Kramisen 

 
 
Smeden Bengt

Smeden Bengt

18 mars 2008 22:15

Man får så småningom veta lite mer om dig.
Visserligen har jag vetat hela tiden att jag skulle kunna vara din far åldersmässigt.
Men nu vet jag mer exakt. Undrar när det kommer de undringar om dig jag tidigare ställt frågor om. God natt och kram på dig!

http://bengtalfred.bloggagratis.se

 
Zkrivaren

Zkrivaren

18 mars 2008 23:07

Har du inte lärt dig att taggtråd sätter man upp för att hindra djuren från att rymma, inte äta densamma. Hoppas det bara är falskt alarm.

http://zkrivaren.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Tindra

19 mars 2008 18:02

Åhhhh... Bowlat har jag inte gjort på flera år.. Det är ju sååååå skoj..
Hoppas ni kommer iväg på det.
Kram
TIndra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bizzab - 7 januari 2014 22:57

Ja snart har det gått tre månader o än så fungerar allt bra. Julen gick jättebra, åt av det jag tyckte var gott, o i lagom portioner= härligt. Viktmässigt har jag gått ned 30 kg så jag är glad! Träningsmässigt har jag varit igång ett tag nu, kör styr...

Hej

Av bizzab - 25 november 2013 17:44

Nu har det gått 6 v sedan jag opererades o jag äter nu vanlig mat. Det som har varit jobbigast för mig är att jag många gånger tror att jag äter för mycket, vilket jag inte kan dör då mår jag inte bra! Viktmässigt sett så vägde jag mig idag o vågen v...

Av bizzab - 24 oktober 2013 17:20

Har nu gått över till mixad kost, jösses vad det smakade bra. Har ätit barnmat på burk nu sedan i tisdags och måste nu komma på bra mat som kan tillagas här hemma som fungerar bra. Äter till mellanmål knäckebröd med bredbart pålägg eller mosat ägg, j...

Av bizzab - 20 oktober 2013 13:54

Snart gått en vecka sedan jag gjorde min gbp. Äter än så länge flytande kost, vilket går bra. PÅ tisdag får jag gå över till mixad kost, ska sitta gott med annat än flytande kost. Ömmar fortfarande lite över vissa ställen i buken, men inget som stör ...

Av bizzab - 16 oktober 2013 10:01

Då var operationen gjord, den gjordes i måndags o igår  fick jag åka hem. Sovit gott i natt i min älskade säng. Det är lite jobbigt att få i sig allt vatten, men det måste gå lättare ju längre tiden går. Äter nu bara flytande kost men ack vad gott de...

Ovido - Quiz & Flashcards