Alla inlägg under mars 2008

Av bizzab - 26 mars 2008 14:27

Lyssna på denna låt, den är så vacker. Älskar verkligen denna

Av bizzab - 26 mars 2008 13:20

Äntligen har jag kommit igång med träningen, gick kanon bra idag med att köra hantlar. Kändes så otroligt skönt riktigt roligt att gubben o jag åkte iväg, vi brukar inte träna ihop men idag blev det ett undantag.

Imorgon har jag en stor tenta, ser inte fram emot den alls, känns för jobbigt, lite lite laddad är jag men hoppas att det kommer gå vägen, måste lägga lite krut på skolan nu, men är så fruktansvärt skoltrött känns bara blä.

Nä nu ska jag gå o göra lite korvstroganoff o ris, innan gubben ska iväg.

Fick en liten kommentar igår att jag skulle passa mig att äta våffla kunde gå upp några Hg, men det är lugnt tog bara en utan grädde o sylt så det gick bra "ler" haha det är bra att ni håller koll på mig så jag inte äter för mycket kram. 

Av bizzab - 25 mars 2008 17:53

Vilket underbart väder det är ute, solen skiner o det snön smälter.

Idag är det våffeldagen, så här ska det göras våfflor till mig o barnen. Imorgon blir det till att träna med hantlar, då jag inte varit o tränat på nästan 1 månad (panik).

Annars så arbetar gubben kväll idag har haft jouren så att det blir till att vi båda är ledig tillsammans imorgon härligt. Det blir att vi båda åker in o tränar en liten stund. Har precis nu gjort läxan med barnen, tänk första dagen i skolan efter påsklovet o de kommer hem med läxa. Jaja nu är den gjord.

Våfflor var det ja....


Av bizzab - 24 mars 2008 18:14

Då så har man varit o köpt en ny soffa till tv-rummet, kommer bli fint det med. Funderar på att sätta tegel på ena sidan o sätta en plasma-tv på väggen ,tror att det kommer bli snyggt, det får bli det nya projektet.

Nu ska jag o familjen ha en myskväll här hemma, lägga oss o se på en film o äta lite glass.

Kram 

Av bizzab - 23 mars 2008 20:50

Usch har känt mig helt ur gängorna idag, varit trött o sliten. Måste snart gå o lägga mig, ska arbeta imorgon, men det blir förhoppningsvis en lugn dag.

Barnen ska sova hos sin farmor inatt då det är stängt på fritids o dagis, vilken tur att jag har så snälla föräldrar o svärmor som ställer upp när det krisar. Kram på er.

Nä god natt på er, känner att jag ska gå o lägga mig

Kram 

Av bizzab - 23 mars 2008 14:05

Kunde inte somna inatt, låg vaken tills kl var 03,45 vaknade kl 8.12 Många tankar var det som snurrade i min hjärna, gårdagen blev väll inte riktigt vad som jag hade förväntat mig, inte åt det positiva hållet utan negativa. Denna påskafton kommer man i allafall ihåg, eller hur.

Det finns inget som kan vara så befriande som att få gråta rakt ned i sin kudde när det är tyst o resten av huset sover, så somnade jag inatt tillslut helt uttröttad av alla tårar som rann ned i kudden. 

Gårdagen började bra och det var trevligt hemma hos mamma o pappa men kvällen blev som den blev, inget mera  att säga.

Kram 

Av bizzab - 22 mars 2008 10:53

Kommer inte blogga mer under denna dag, så jag önskar alla en riktigt GLAD PÅSK

Ha det gött så hörs vi  

Av bizzab - 21 mars 2008 11:04

Oh vad det är halt o eländigt ute, fast lite skoj var det, då det gick knappt komma fram.

Nu ska jag snart iväg o äta lite lunch, arbetet bjuder idag, då det är helg. Tralllalallalal vad jag blir glad för det, tack till våran arbetsgivare.

Ovido - Quiz & Flashcards