Alla inlägg den 17 december 2008

Hej

Av bizzab - 17 december 2008 20:41

Många är det som mår dåligt i dessa tider. Idag träffade jag några bekanta under samtalets gång kommer det fram att de är så nere och åt antidepressiva . Visst är det bra att dessa läkemedel finns men ibland verkar det som om man har glömt av att livet består av upp och nedgångar. Visst ibland behöver man få hjälp o komma ur dessa svackor, men man måste också jobba med sig själv o ta reda på varför .  Mitt liv består också av upp och nedgångar, denna höst har varit en väldigt nedgång, gick det skulle jag verkligen vilja radera många dagar, men nu börjar det lätta.

Angående mitt förra inlägg så kan jag bara säga att den sorgen är blandad med både med lättnad o ledsamhet. Skönt att det gick fort men samtidigt att jag misst en kär kamrat. Cancern vann och det gick fort, vilket h*n ville.
Nu ska jag in i duschen varit i stallet o fryser så jag hoppar.

Ha det gott o krama om era nära o kära 

Kram

Skapa flashcards