Alla inlägg den 20 december 2008

Av bizzab - 20 december 2008 14:22

Då ska vi se vad som har hänt förutom arbetet. Det har varit en väldig aktivitet i stallet, ridskoleavslutning o då har det varit gymkana för de flesta av grupperna, våran grupp också. Självklart vann våran grupp, det är bara för roligt för hästarna får sådan fart. Hjälp vad jag har skrattat denna vecka. Alltid lika roligt haha, min favorit gren var ju när man skulle sjunga en julsång självklart så klämde jag i för kung o fosterland haha.

Ja allt skolarbete är inlämnat nu är det bara den sista bedömningen kvar av examinationsuppgiften o det tar ett par veckor så vi får väll se hur det går med den håller tummarna för att den skall vara godkänd.

Idag har jag varit o införskaffat mig en julgran, skall baka julgodis, o sätta upp lite tomtar tänkte jag. Min man han arbetar så han är inte hemma så då blir det jag o barnen som får se till att det blir lite julstämning.

Ha det gott kramizen  

Skapa flashcards