Alla inlägg den 2 januari 2009

Av bizzab - 2 januari 2009 23:12

Då så var man hemma från arbetet igen, kylan håller i sig men som jag skrivit tidigare så är det otroligt vackert ute.

. Tänk att jag är så glad och nöjd med mitt arbete, tycker verkligen om det. Ibland som nu när vi varit kort om folk och man kan ibland inte ens ta sin middagsrast så finns det ändå tid för lite skratt och glädje. Varje mänsika man möter är så unik.  Att en sådan egentligen betydelselös mänsika som jag får ta del i många mäniskors liv känns så wow. Jag är ju bara en gäst som kommer in ett speciellt skede i deras liv. Ja jag kan verkligen säga att jag brinner för mitt yrke och är stolt över mitt val av arbete. Visst är det tungt, jobbigt ibland men om man väger det i en vågskål så tippar det över på det positiva sidan.

Nä nu ska jag gå o lägga mig

god natt från en djupare bizzab

Kram 

Av bizzab - 2 januari 2009 13:00

ZZ top med La grange

Av bizzab - 2 januari 2009 11:36

Ja då så är helgen här igen, själv så arbetar jag. Usch vad kallt det är ute, -10 grader men det är faktiskt vackert solen skiner o rimfrosten gnistrar riktigt som kristaller.

Hej hopp

Skapa flashcards