Alla inlägg den 24 januari 2009

Av bizzab - 24 januari 2009 18:30

Så då har man kommit hem o skall äta lite korvstroganoff o ris, ska bli riktigt gott haha.

Ute regnar det så det är riktigt skönt att vara inne ska snart iväg o handla lite godis till barnen. 

Ha de

Av bizzab - 24 januari 2009 12:31

Ja vad kommer hända hos mig idag?Jo nu ska jag och min mellersta dotter iväg till en kompis på fika. Sonen leker med en kompis här hemma, just nu sitter de vid x-box och spelar, min äldsta dotter ska iväg till en kompis och rida på deras hästar. Min man ja han sitter vid den andra datorn och han skall säkert spela lite Call of duty tror jag om en stund. Ikväll ska vi bara ta det lugnt och inte göra något speciellt tror jag.Ha det gott kramiz

Av bizzab - 24 januari 2009 12:31

börjar med dagens låt vilket blir Elivs Presley- suspicious mind.

Skapa flashcards