Direktlänk till inlägg 9 juli 2007

Regnig måndag.

Av bizzab - 9 juli 2007 16:12

Jaha då så var det måndag igen, fy vad en vecka går fort. Ute hällregnar det och det är så tråkigt.När ska solen titta fram kan man undra? Fortsätter det så här får man allt börja leta efter en restresa i agusti. Vann en resecheck förra året så det blir till att nyttja den.

Ska nu åka iväg och köpa nya ridbyxor till min stora tös, hon ska iväg på ridläger och hon vill ha nya byxor. Tänk att jag är en sådan hönsmamma, den stora tösen på 11 år ska på ridläger i 1 vecka och jag börjar bli orolig. Ja tycker att det jätteroligt för henne men för en mammas hjärta känns det svårt. Tänk att inte få träffa sin dotter på över 1 hela vecka. Hon är inget nervös. Hoppas nu att det blir bra för henne. Man får tänka att de lär sig mycket.

Ska under kvällen fortsätta att se på vännerserien, hann bara plöja igenom 3 av filmerna igår.

Från det ena till det andra: Satt och funderade på detta med mitt kommande bröllop. Har valt att ta ett litet bröllop, men många undrar varför? Jag svarar då jag har haft en familj med barn sedan 11 år tillbaka sitter inte lyckan i hur stort bröllopet är, utan vad som är viktigast för oss som ska viga oss. Hade som första tanke att ingen skulle få reda på det men sedan blev det till de som stod oss närmast. Men sedan vill många att det ska vara större angående om fest.. Men vi som ska viga vill ju inte ha något stort.

Ett litet ordspråk: En komiker är en man som gör roliga saker, en stor komiker är en man som gör saker roliga.

 
 
Millis

Millis

9 juli 2007 19:47

Tack för kommentaren inne hos mig.
Jag känner igen det där med att oroa sig... min son är 17,5 och var iväg på Hultsfredsfestivalen för första gången i år...snacka om att jag var lättad när han kom hem igen.
Såg att du ska gifta dig...mysigt!

http://millis.bloggagratis.se

 
Eva

Eva

10 juli 2007 13:03

Hejsan !
Vad roligt att du tittat in på min blogg.
Ja, hundträning och tävlingar är verkligen roligt(för det mesta i alla fall...).
Lycka till med bröllopet och grattis till val av nästa hundras. De håller en evigt ung dessa långhåriga yrväder !

Ha en skön sommar !

http://www.eklundhshundar.com

 
Ingen bild

Monkan

10 juli 2007 14:36

Tack för påhälsningen inne hos mej, Ser att det är fler än jag som tycker att detta regnande är tråkigt *L* Hade också tänkt att se på vänner serien nu då det regnar hel dagarna *L* Ha en jätte bra dag trots regn och kyla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bizzab - 7 januari 2014 22:57

Ja snart har det gått tre månader o än så fungerar allt bra. Julen gick jättebra, åt av det jag tyckte var gott, o i lagom portioner= härligt. Viktmässigt har jag gått ned 30 kg så jag är glad! Träningsmässigt har jag varit igång ett tag nu, kör styr...

Hej

Av bizzab - 25 november 2013 17:44

Nu har det gått 6 v sedan jag opererades o jag äter nu vanlig mat. Det som har varit jobbigast för mig är att jag många gånger tror att jag äter för mycket, vilket jag inte kan dör då mår jag inte bra! Viktmässigt sett så vägde jag mig idag o vågen v...

Av bizzab - 24 oktober 2013 17:20

Har nu gått över till mixad kost, jösses vad det smakade bra. Har ätit barnmat på burk nu sedan i tisdags och måste nu komma på bra mat som kan tillagas här hemma som fungerar bra. Äter till mellanmål knäckebröd med bredbart pålägg eller mosat ägg, j...

Av bizzab - 20 oktober 2013 13:54

Snart gått en vecka sedan jag gjorde min gbp. Äter än så länge flytande kost, vilket går bra. PÅ tisdag får jag gå över till mixad kost, ska sitta gott med annat än flytande kost. Ömmar fortfarande lite över vissa ställen i buken, men inget som stör ...

Av bizzab - 16 oktober 2013 10:01

Då var operationen gjord, den gjordes i måndags o igår  fick jag åka hem. Sovit gott i natt i min älskade säng. Det är lite jobbigt att få i sig allt vatten, men det måste gå lättare ju längre tiden går. Äter nu bara flytande kost men ack vad gott de...

Ovido - Quiz & Flashcards