Alla inlägg den 1 november 2007

Av bizzab - 1 november 2007 21:29

Sitter här och ska hoppa in i duschen för sedan krypa ned under täcket och sova. Är jättetrött, mår lite lätt illaär för trött tror jag.

Dagen har varit jättebra o trevlig, vart o tränat vilket gör att man känner sig lite gladare.

Tänk jag har redan kommit på vad jag ska ge till min älskade make när han fyller år, oh vad han kommer att bli glad över detta. Men nu så säger jag god natt o sov så gott Kram 


Av bizzab - 1 november 2007 07:17

Kom till arbetet o fick min rapport, mycket att göra men tänkte inte på det. Sedan fick jag en skriftlig rapport, o den stod det"Grattis till bröllopet men ikväll ska du inte jobba utan få bada tunna, få massage o äta gott tillsammans med dina arbetskamrater".

Vilka underbara arbetskamrater jag har!

Vi åkte iväg o fick så god mat, pajbuffé, med riktigt god sallad, efter maten fick jag massage- OH vad underbart, vad avslappnad o skön man blir i kroppen. Sedan bar det ut till tunnan o bada i 38 gradigt vatten, vad härligt det var att sitta i det varma vattnet o känna att det regna lite, sedan in i bastun o ivattnet igen. Vi satt i över 3 timmar för sedan in o dricka lite kaffe och de andra åt även choklad.

Tack mina underbara arebtskamrater kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards