Alla inlägg den 8 november 2007

Hej

Av bizzab - 8 november 2007 21:50

Då så var tentan avklarad,den gick så där kändes det som. Blir besviken på mig själv om jag inte  satte den, känns så surt. Jaja nu ska jag inte måla f*n på väggen innan resultatet.

Vad har hänt annars som vanligt ingenting, Igår tog jag en riktigt härligt promenad på 2 mil, det var kallt men härligt. Vad skönt det är att bara gå o låta tankarna bara komma. Hade med mig mina hundar o de tyckte det var så härligt de med, mina små busar.

Idag har jag kört 3 pass på raken, är så trött. Först var det step, boll core o tillslut även flowin. Min kropp är så trött så den värker. Härligt härligt.

Så för att sammanfatta denna veckans träning blir det step i måndags. aerobica +step på tisdagen onsdag långpromenad 2 mil och idag blev det som sagt step, bollcore o flowin. Nu denna helgen blir det inget mera än promenader då jag arbetar. Ha det gott, o god natt kram 

Skapa flashcards