Alla inlägg den 18 november 2007

Av bizzab - 18 november 2007 14:41

En dam i 50-årsåldern kontaktade en plastikkirurg för att höra sig för om en ev. ansiktslyftning.

Läkaren berättade om en ny teknik, kallad "Skruven".

- "En liten skruv monteras in i nacken, vid hårfästet, och är sedan helt dold av håret.

 Skruven kan sedan skruvas åt lite då och då av er själv.

- "På det sättet kan ni alltid känna er slät och fräsch utan ytterligare ingrepp", förklarade läkaren.

Avgjort, tänkte kvinnan och lät göra ingreppet.

Femton år senare kom kvinnan tillbaka till läkaren och klagade över div. bieffekter.

- "Först vill jag säga att jag är väldigt nöjd och jag har ju skruvat en del genom åren".

Men nu har jag fått två problem, det ena är att jag fått sådana förskräckliga påsar under ögonen.

- "Skruven verkar inte få bort dem."

Läkaren undersökte henne och konstaterade:

-"Det där är inte påsar, det är era bröst! Ni har skruvat alldeles för hårt!"

-"Aha, svarar kvinnan, det förklarar pipskägget!!!"

Av bizzab - 18 november 2007 11:14

Sitter här nu på söndagsmorgon och känner mig som vanligt.

Var på personalfest i fredagskväll, blev lite för mycket kan man nog säga. Det är inte bra att blanda för mycket. Men kul var det, träffade gamla arbetskamrater som jag inte har talat med på flera år. Men igår, fy vad jag måde dåligt hela dagen. Vaknade först vid kl 19.30 på kvällen, inte bra. Fy jag ska aldrig mera blanda så.

Men idag mår jag som vanligt härligt, ska nu ut och gå lite på berget med barnen. Peter ska iväg och spela lite, nu på eftermiddagen. De ska ju snart spela live för första gången, ska bli riktigt rolligt för dem.

Höres kram 

Ovido - Quiz & Flashcards