Direktlänk till inlägg 10 maj 2008

sol

Av bizzab - 10 maj 2008 22:51

Har idag varit på kusten och badat. Det var kallt men härligt i solen, så nu har man fått lite färg, känner mig så pigg i mitt inre nu mot vad jag kände igår. Igår var en så nedslående dag, allt gick emot mig inget gick bra. Tentan gick som sagt åt helvete, det är första tentan jag får skriva om och det känns inte bra. Jag vill kunna allt och det med engång vill inte sitta o behöva plugga om, känner mig värdelös, jag är kass som person jag vet detta.
Varför kan jag inte få allt, vill ha så mycket men når inte ändå fram, varför kan jag inte vara nöjd med den jag är? Varför måste jag kämpa hela tiden med att tro på andra när de säger att jag duger som jag är, men det tycker inte jag. Jag känner mig inte så bra, här sitter jag nu med en tenta som jag inte har klarat av, för att jag var fördåligt insatt och börjat för sent med att studera in material till den. Varför gjorde jag så för, jag kunde väll ha offrat någon mera kväll, vet att jag jobbar heltid men vad fan jag har ju kvällarna kvar och då kunde jag ha läst lite mera. Jag är kass jag vet detta men det är inget att göra någonting åt, skit också. Ibland suger livet mera än vad man tror, nu kommer denna sommar gå åt till att plugga och åter plugga, tänker aldrig mera kugga en tenta.

 
 
Frump hytter med fingret

Frump hytter med fingret

11 maj 2008 12:48

A och O för att lyckas, eller få det man vill, är att tro att det det du vill redan är ditt. Alltså, tro att du kan allt du vill, så blir/är det så!
Du kan ALLT, bara du tror på dig själv. Och du, jag tror på dig, så varför inte du själv också!
Tänk bara på bantningen, vilken utmaning är inte det, och du klarade det!

Stor kram!

http://Frump.bloggagratis.se

 
Zkrivaren

Zkrivaren

11 maj 2008 15:57

Jag tycker synd om dig som missade tentan, men med den envishet du har att uppnå dina mål, kommer detta aldrig att ske igen.
Plugga på, du klarar det!

http://zkrivaren.bloggagratis.se

 
Smeden Bengt

Smeden Bengt

12 maj 2008 16:32

Ja det har varit riktigt sommarväder och klart du skulle ta dig ett uppfriskande dopp. Men jag har blivit för harig numer att bada i så kallt vatten! Vad det gäller tentan så är det till att ta nya tag så går detbättre nästa gång! Kram vännen!

http://bengtalfred.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bizzab - 7 januari 2014 22:57

Ja snart har det gått tre månader o än så fungerar allt bra. Julen gick jättebra, åt av det jag tyckte var gott, o i lagom portioner= härligt. Viktmässigt har jag gått ned 30 kg så jag är glad! Träningsmässigt har jag varit igång ett tag nu, kör styr...

Hej

Av bizzab - 25 november 2013 17:44

Nu har det gått 6 v sedan jag opererades o jag äter nu vanlig mat. Det som har varit jobbigast för mig är att jag många gånger tror att jag äter för mycket, vilket jag inte kan dör då mår jag inte bra! Viktmässigt sett så vägde jag mig idag o vågen v...

Av bizzab - 24 oktober 2013 17:20

Har nu gått över till mixad kost, jösses vad det smakade bra. Har ätit barnmat på burk nu sedan i tisdags och måste nu komma på bra mat som kan tillagas här hemma som fungerar bra. Äter till mellanmål knäckebröd med bredbart pålägg eller mosat ägg, j...

Av bizzab - 20 oktober 2013 13:54

Snart gått en vecka sedan jag gjorde min gbp. Äter än så länge flytande kost, vilket går bra. PÅ tisdag får jag gå över till mixad kost, ska sitta gott med annat än flytande kost. Ömmar fortfarande lite över vissa ställen i buken, men inget som stör ...

Av bizzab - 16 oktober 2013 10:01

Då var operationen gjord, den gjordes i måndags o igår  fick jag åka hem. Sovit gott i natt i min älskade säng. Det är lite jobbigt att få i sig allt vatten, men det måste gå lättare ju längre tiden går. Äter nu bara flytande kost men ack vad gott de...

Ovido - Quiz & Flashcards