Alla inlägg den 1 augusti 2007

Av bizzab - 1 augusti 2007 17:31

Lite tankar..

Är så trött idag så jag tror jag spyr, har arbetat varje dag sedan fredags, blir inte ledig före fredag. Mycket att göra på jobbet men men...

Idag ska vi får besök då gäller det att hålla sig lite trevlig ändå, men det är ju svårt när man är så trött som jag är idag. Får försöka göra ett försök.

Är lite orolig min tibbes mamma, hon är gammal blir hela 15  år i morgon,Grattis lilla gulle mopp, hon har sådan hosta. Påminner om sådan hosta min sheltie hade, vilket visade sig sedan vara metastaser i lungorna. Fast hos tibben tror jag att det är hjärtsvikt, hon kommer nog inte leva så länge till. Ska ta och ringa till vet. nu men det är så svårt då man nästan redan vet svaret. Blir så ledsen, hon har funnits i våra liv nu i 15 år. Man vill inte att hon ska lida men det är ändå så svårt. Blir så ledsen när jag tänker på det, är rädd att nu också ska åka på kennelhostan. Tror inte hon skulle reda upp detta.

Hej så länge 

Ovido - Quiz & Flashcards