Alla inlägg den 28 augusti 2007

Av bizzab - 28 augusti 2007 20:42

Hinner skriva och sitta lite vid datorn och bara slö surfa. Här händer det saker hela tiden, verkar som om inte mitt dygn räcker till.

Dieten går bra och varit o tränat idag, känns alltid gott efteråt. Skolan har dragit igång, Nu är det färdigt med de lata dagarna där man inte behövde se över hur dagen skulle fördelas. Ibland undrar jag vad jag håller på med. en typisk dag för mig ser ut så här (hundarnas promenader är inte med räknade)

05.30 upp göra sig iordning

06.00 väcka barnen, göra den minste i ordning, bädda sängar menas de äter frukost,  

06.30 lämna barnen på dagis/fritids

07.00 - 16.30 arbete

17.00 hämta barnen

sedan äta kvällsmat, läxor med barnen

sedan är kl 20.00 den minste lägger sig de stora får vara uppe till 20.30 nu sätter jag mig med mitt skolarbete fram till kl 23.00 dags att göra sig i ordning för sängen. Däremellan gäller det hundrastning o träning. tur är jobbar jag kvällar ibland då jag åker till gymmet tidigt på morgonen.

Ser inte så pressat ut men det är det, kanske därför jag får ångest mellan åt. Då den kommer mest på kvällarna när jag ska sova.

Oh fick idag besök på jobbet av min kompis nilla som fått en lite söt son, oh vad man blir sugen på en liten till, men jag ska inte ha mera barn räcker med 3. Hej hopp 

Ovido - Quiz & Flashcards