Alla inlägg den 12 augusti 2007

Av bizzab - 12 augusti 2007 12:42

Sitter här och är lite sliten idag känner jag. Var ute igår, tanken var inte det från första början. Vi åkte in till stan då det var karneval och det var jättekul,

mitt i smeten bor en som vi känner och när vi gick förbi där satt de ute och drack lite vin. Givetvis kom frågan om vi vill ha lite och inte tackar man nej till ett glas vin, om det nu hade stannat vid ett glas., men nej då. Det blev en hel del vin men trevligt hade vi. Det blev sent som attans, så därav sitter jag nu trött och lite bakfull (måste erkännas), men kul som attans hade vi. Givetvis kom gitarren fram men det var verkligen ingen skön sång som sjöng, då ingen kan sjunga. Så nu ska jag snart koppla upp hundarna och gå en riktigt skön långpromenad, jag, gubben, kristoffer och hundarna ska bli riktigt gott.

Hej så länge 

Ovido - Quiz & Flashcards