Alla inlägg den 9 augusti 2007

Av bizzab - 9 augusti 2007 14:23

Jaha då sitter man framför datorn igen. Att sitta framför datorn är ett tidsfördriv. Ska snart börja med middagen och det finns inget som är så

tråkigt som laga mat, men som sagt det är ett måste. Idag blir det korvstroganoff ingen höjdar mat men men. Tur att man inte jobbar som kock utan man har valt ett yrke som man trivs med. Tänk vad denna sommar har flygit förbi, snart drar skolan igång igen och jag kommer inte få så mycket tid till att sitta och slö surfa framför datorn. Arbetar 100 % samtidigt som jag studerar 50%. Tiden kommer att bara rinna förbi, tur att man inte har praktik detta halvåret som kommer, samtidigt som det är tur att det arbete jag har är varierade tider, vissa dagar arbetar jag kvällar, har då hela dagen till studier i stället. Vet att när nästa sommar kommer, är jag så trött och semestern kommer som ett väntat och glatt brev på posten.

Mår idag annars bättre är inte riktigt lika trött utan orkar sitta uppe. Ute skiner solen och fåglarna kvittar så härligt i mitt äppleträd, i mitt körsbärsträd håller skatorna på för fullt. Nä nu är det dags för att börja med maten. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards