Alla inlägg den 5 februari 2008

Av bizzab - 5 februari 2008 23:12

Har precis lagat morgondagens mat, som består av honungsmarinerad lax, bulgur, kokta grönsaker o sallad.

Så nu ska jag hoppa rakt ned i sängen, ska eventuellt köpa nya sängar till mig o gubben. Det blir en höj och sänkbar säng, oh vad gott, tänk att kunna höja huvudändan, härligt. Det får vi göra på torsdag, imorgon blir det till att byta bilar.

God natt nu ska jag lägga mig o sova min skönhets sömn

Kram 

Av bizzab - 5 februari 2008 21:14

Bloggade runt lite och hamnade på Mindra sblogg, och jag måste säga att det blev en blogg jag kommer att följa. Som mamma själv, så berörs jag dem.


Av bizzab - 5 februari 2008 20:00

Då så har jag fikat på en semla, den var god, men mycket onyttig. Uhh.

Skulle tränat aerobics ikväll, men se det gick inte vägen idag, "gråter lite för mig själv" gubben var tvungen att åka iväg akut så det han skulle iväg på var viktigare än min träning.

Vad man blir besviken när man inte kan komma iväg, har laddat hela dagen på det o så blir det liksom inget. Får träna lite här hemma det går ju bara nästan lika bra, hahaha.

Undra vad som händer om man trycker på avregistreringsknappen, har varit sugen ett par gånger att trycka bara för att se vad som händer. Försvinner då allt som man har skrivit då eller?, Kanske skulle prova, det är ju bara att starta en ny, så det är ju inga problem. Får fundera på det ett tag.

Jaha det var det.

Nu lyssna lite på musik

Kram 

Av bizzab - 5 februari 2008 18:39

Visst åker iväg från föreläsningen vid 15.45 räknat ut att jag kommer nog att hinna till mötet, som jag var helt 100% säker på att det skulle vara idag. Först kört som en idiot på vägen, (tur att man vet vart fartkamrorna är), sedan in dit med andan i halsen, precis. Oh då är det inte idag mötet är utan nästa tisdag. HAHA ja ja börjar bli glömsk, så jag åkte o hämta den bilen som vi eventuellt ska köpa. Rättare sagt vi ska byta ut båda bilarna, så det blir två andra bilar som ska vi ska köpa. Jag kan inte byta en utan då ska jag byta båda.

Annars så är det snart dags att äta en semla, (fett & hemskt) men ack så gott.

Nu ska jag fika, sedan hämta sonen som nu börjat bygga modellplan så han är med morfar o morbror nere i flygklubben

Kram

Av bizzab - 5 februari 2008 08:02

En ny dag med nya händelser. Är nu snart på väg till skolan, det enda jag ska göra först är att köra barnen till dagis och skolan. Tur att både dagis o skolan är belägna på varsin sida av vägen.

Angående ett nytt bilköp, så är väll min väldigt sugen på det, o visst har det börjat smitta av sig på mig med, hmmmm.

Nä nu iväg o har föreläsning om mag och tarmsjukdommar, smärta och det var nog allt. Kan tyvärr inte vara med under hela dagens föreläsningar, vilket är synd. Vi skulle vara i skolan till kl 17,00 ,men jag måste åka kl 15,00

Nu iväg "poff" gone 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards